جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6192 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳ |
103 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

در لیست منتشر شده AnTuTu، گوشی‌های هوشمند اندرویدی برتر در سه رده پرچمدار، بالارده و میان‌رده قرار گرفته اند. در این لیست که از بازار تلفن همراه چین به دست آمده  ۱۰ گوشی برتر در فهرست پرچمداران مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ هستند. گوشی‌های جای گرفته در فهرست رده بالا گوشی‌هایی دارای تراشه […]

در لیست منتشر شده AnTuTu، گوشی‌های هوشمند اندرویدی برتر در سه رده پرچمدار، بالارده و میان‌رده قرار گرفته اند. در این لیست که از بازار تلفن همراه چین به دست آمده  ۱۰ گوشی برتر در فهرست پرچمداران مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ هستند. گوشی‌های جای گرفته در فهرست رده بالا گوشی‌هایی دارای تراشه دیمنستی ۸۱۰۰ و اسنپدراگون ۸۷۰ بوده و گوشی‌ها میان‌رده نیز بیشتر شامل گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون ۷۷۸ G است.
در فهرست پرچمداران، گوشی بلک شارک ۵ پرو با امتیاز ۱،۰۶۲،۷۴۷ مقام نخست را به دست آورده است. پس از این گوشی، مدل‌های رد مجیک ۷ پرو و لنوو لیجن Y ۹۰ در مقام‌های دوم و سوم قرار گرفته اند که به ترتیب امتیاز‌های ۱،۰۳۲،۴۹۴ و ۱،۰۲۳،۹۳۴ را به دست آورده اند.
در این لیست گوشی ویوو X ۸۰ مجهز به تراشه دیمنستی ۹۰۰۰ در مقام چهارم قرار گرفته است. این لیست شامل سایر گوشی‌های مجهز به SD۸G۱ مانند iQOO ۹، iQOO ۹ Pro، Vivo X Note، iQOO Neo۶، Xiaomi ۱۲ Pro و Realme GT۲ Pro می‌شود.

در لیست گوشی‌های رده بالا، ردمی K ۵۰ و ریلمی GT Neo ۳ با تراشه دیمنستی ۸۱۰۰ مقام‌های اول و دوم را به دست آورده اند. همچنین گوشی iQOO Neo ۵ که به اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز است با امتیاز ۷۳۲،۵۵۹ در مقام سوم قرار گرفته است. پس از آن سایر گوشی‌های دارای اسنپدراگون ۸۷۰ مانند Realme GT Neo۲، Realme GT Master Explorer Edition، iQOO Neo۵ SE، OPPO Reno۶ Pro+ ۵G، iQOO Neo۵ و OPPO Find X۳ قرار دارند. Realme GT Neo۲T با تراشه دیمنستی ۱۲۰۰ AI در رتبه دهم لیست قرار دارد.

در صدر لیست بهترین گوشی‌های هوشمند میان‌رده ماه آوریل نیز گوشی iQOO Z ۵ با تراشه اسنپدراگون ۷۷۸ G و امتیاز ۵۷۲،۱۸۸ قرار دارد. شیائومی CIVI ۱ S در جایگاه دوم قرار گرفته و گوشی آنر ۶۰ پرو نیز با امتیاز ۵۴۷،۸۸۶ مقام سوم را به دست آورده است.
سایر گوشی‌های دارای اسنپدراگون ۷۷۸ G این لیست گوشی‌هایی مانند ریلمی Q ۳ s، شیائومی ۱۱ لایت ۵ G به همراه آنر ۶۰ و آنر ۵۰ پرو و مدل آنر ۵۰ هستند و جایگاه دهم هم به هواوی نوا ۶ اختصاص پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید
 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید