جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6217 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵ |
73 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

– سپهر حیدری در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس و بازگشت حامد لک به تمرینات گفت: حامد لک خیلی برای پرسپولیس زحمت کشیده و در قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر و صعود به فینال آسیا از ارکان اصلی تیم بوده و ممکن است یک نفر روزهای خوب و بد داشته باشد و بزرگترین بازیکنان دنیا […]

سپهر حیدری در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس و بازگشت حامد لک به تمرینات گفت: حامد لک خیلی برای پرسپولیس زحمت کشیده و در قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر و صعود به فینال آسیا از ارکان اصلی تیم بوده و ممکن است یک نفر روزهای خوب و بد داشته باشد و بزرگترین بازیکنان دنیا هم این چنین هستند. به نظرم بازگشت حامد لک می‌تواند اتفاق خوبی باشد و پرسپولیس در این شش بازی آینده به تمام مهره‌هایش نیاز دارد تا بهترین کیفیت را ارائه دهند. 

وی در مورد تقابل با پیکان عنوان کرد: بازی‌های پیکان از قدیم بازی‌های زیبایی بودند و بازیکنان زیادی بین دو تیم همیشه جابجا شده‌اند. این بازی یک بازی سراسر تاکتیکی است و با مجتبی حسینی در ذوب آهن کار کردم و مربی بسیار باهوشی است و دستیار خود گل محمدی بوده و تفکرات هم را کامل می‌شناسند و یک بازی کاملا تاکتیکی را می‌تواند نشان دهد. پرسپولیس عطش بیشتری برای گرفتن سه امتیاز دارد و شاید آنها نهایتاً دنبال گرفتن تساوی باشند. من فکر می‌کنم که پرسپولیس شش فینال دارد که چاره‌ای جز بردن پیکان هم ندارد و اگر می‌خواهد قهرمان شود باید دیدارهای باقی مانده را ببرد. هنوز فکر می‌کنم همه چیز دست خود پرسپولیس است و شانس قهرمانی پرسپولیس حتی بیشتر از استقلال است. 

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با برخورد انضباطی با مهدی عبدی به خاطر حضور در جشن قهرمانی نساجی گفت: خیلی دوست ندارم در مورد اتفاقی که در این خصوص رخ داده صحبت کنم. من قهرمانی نساجی را تبریک می‌گویم و به نظرم بعد از نساجی نوبت یک تیم قرمز پوش دیگر است که در لیگ برتر قهرمان شود و قهرمان دو جام امسال تیم‌های قرمز پوش باشند. مهدی عبدی و تمام بازیکنان تمرکزشان را روی بازی بگذارند چون ۵۰ میلیون پرسپولیسی منتظر نتایج درخشان این تیم هستند و امیدوارم عبدی و سایز بچه ها تمرکزشان را بگذارند روی چند بازی که واقعا هرکدام حکم یک فینال را دارد. بازهم به نساجی و هوادارانش تبریک می‌گویم. 

حیدری در مورد تقابل سپاهان و استقلال و اینکه تیم اصفهانی می‌تواند آبی های پایتخت را متوقف کند یا نه، عنوان کرد: سپاهان این شایسته‌ای است. تیم شهر خود من هم هست و به نظرم با هدایت محرم نویدکیا مقابل استقلال حرف زیادی برای گفتن دارد و شانس زیادی دارد که بتواند استقلال را شکست دهد و مطمئن هستم اگر پرسپولیس خودش نتیجه بگیرد استقلال قطعاً دیدارهای سختی دارد که در آن امتیاز از دست می‌دهد و نتیجه گرفتن پرسپولیس استرس و فشار روی این تیم ایجاد می‌کند. 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!