جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6235 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ |
104 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

  به گزارش­ ادارک خبر به نقل از خبرگزاری رویترز، نت بلاکس (NetBlocks) دیده بان اختلالات اینترنتی اعلام کرد روسیه مسیر ترافیک اینترنتی در منطقه خرسون اوکراین را به زیرساخت ارتباطاتی خود وصل کرده است. سفیر روسیه در آنگولا: غربی‌ها کشور‌های آفریقایی را در خصوص اوکراین تحت فشار گذاشته اند سفیر روسیه در آنگولا از فشار‌های […]

  به گزارش­ ادارک خبر به نقل از خبرگزاری رویترز، نت بلاکس (NetBlocks) دیده بان اختلالات اینترنتی اعلام کرد روسیه مسیر ترافیک اینترنتی در منطقه خرسون اوکراین را به زیرساخت ارتباطاتی خود وصل کرده است.

سفیر روسیه در آنگولا: غربی‌ها کشور‌های آفریقایی را در خصوص اوکراین تحت فشار گذاشته اند
سفیر روسیه در آنگولا از فشار‌های شدید غرب به کشور‌های آفریقایی خبر داد تا آنان را وادار کند اقدامات روسیه را در اوکراین محکوم کنند.
تارآروف به این خبرگزاری گفت: اطلاع دارم کشور‌های غربی، مقامات آنگولا را به شدت تحت فشار گذاشته اند تا اقدامات روسیه را در اوکراین وجود محکوم کند.
وی تأکید کرد غرب در مواقعی از طریق مطرح کردن خواسته هایش، دست به تهدید و باج خواهی می‌زند که کاری غیر اخلاقی است.
سفیر روسیه در آنگولا گفت: «آن‌ها (کشور‌های غرب) فقط تهدید و باج خواهی می‌کنند. من یک بار دیگر تأکید می‌کنم که این باج خواهی غیراخلاقی است و کشور‌های آفریقایی به اجبار تمایلی به مقاومت در برابر این فشار‌ها ندارند.»
وی افزود: «به این مسئله توجه داشته باشید زمانی که مجمع عمومی سازمان ملل متحد به قطعنامه ضد روسیه رأی مثبت داد تقریباً همه آفریقایی بی طرف بودند و رأی ممتنع دادند و این بدان معناست که از این تصمیم حمایت نکردند، اما جرأت مخالفت با آن را نداشتند، زیرا فشار‌ها بسیار زیاد بود.»

بر خلاف ادعای غربی‌ها مسجد شهر ماریوپل هدف حمله نیرو‌های روسی قرار نگرفته است
مسجد شهر ماریوپل در جریان درگیری‌های شدید در این شهر به پناهگاه مسلمانان و مسیحیان تبدیل شده بود و بر خلاف ادعای غربی‌ها این مسجد هدف حمله نیرو‌های روسی قرار نگرفته است و مسلمانان در روز عید سعید فطر در این مسجد نماز این عید را به جای آوردند.

به گزارش شبکه تلویزیونی روسیاالیوم، مسلمانان در روز عید سعید فطر، نماز عید را در این مسجد اقامه کردند و با دیگر اهالی شهر در این مسجد سر یک سفره نشستند. در حالی که رسانه‌های غربی گزارش‌های زیادی درباره ویرانی این مسجد به دست نیرو‌های روسیه منتشر کرده اند، این مسجد هنوز پابرجاست و طی درگیری‌ها به مکانی برای پناه دادن به اهالی تبدیل شده بود.
خبرنگار شبکه در گزارشی از ماریوپل گفت: وقتی فقط صدای گلوله در همه جای ماریوپل شنیده می‌شد، پیروان ادیان مختلف به شیوه خود در مسجد این شهر به دعا و نیایش می‌پرداختند. با وجود ویرانی‌های گسترده در ماریوپل، این مناره (اشاره به مناره مسجد) همچنان پابرجاست و صدای اذان از آن برای برپایی نماز پخش می‌شود. کمک‌ها از همه جا برای افرادی که به مسجد پناه برده اند فرستاده می‌شود و این مسجد تنها جایی است که به اهالی شهر پناه داده است.
در ادامه گزارش آمده است: مسجد مثل دوران جنگ، هنوز هم پناهگاه شمار زیادی از اهالی شهر است که خاطرات مشترکی دارند.
یکی از اهالی گفت: «از این که ما را در روز عید فطر به اینجا دعوت کرده اند تشکر می‌کنیم. عید برای همه ادیان قابل احترام است. همه ما اینجا زیر یک آسمان زندگی می‌کنیم.»

انهدام ۳۶ زیرساخت‌ نظامی اوکراین 
به گزارش شبکه تلویزیونی روسیاالیوم، ایگور کوناشنکوف اعلام کرد نیروی هوایی روسیه ۳۶ زیرساخت نظامی اوکراین را طی ساعات گذشته با استفاده از موشک‌های بسیار دقیق هدف قرار داد.
مراکز فرماندهی، انبار مهمات و تسلیحات، چهار سامانه پدافند هوایی اس-۳۰۰ از جمله زیرساخت‌های منهدم شده در این حملات است.
کوناشنکوف گفت: «جنگنده‌های نیروی هوافضای روسیه ۱۳ منطقه استقرار نیرو‌ها و تجهیزات نظامی اوکراین را هدف قرار دادند. یگان موشکی ارتش روسیه نیز چهار مرکز استقرار نیرو‌ها و تجهیزات نظامی ارتش اوکراین را هدف قرار داد. همچنین دو مرکز فرماندهی از جمله مرکز فرماندهی تیپ مکانیزه ۹۳ هدف قرار گرفت و منهدم شد.»

وی افزود: «یگان توپخانه ارتش روسیه نیز دو مرکز فرماندهی و هشت آتشبار توپخانه و ۱۲ پایگاه و ۲۸ مرکز استقرار نیرو‌ها و تجهیزات نظامی ارتش اوکراین را هدف قرار داد.»
کوناشنکوف همچنین از انهدام ۱۳ مرکز استقرار نیرو‌های نظامی اوکراین و نیز هلاکت ۱۷۰ تن از ملی گرایان اوکراینی خبر داد و افزود نیروی هوایی روسیه هفت فروند جنگنده را سرنگون و پنج فروند موشک را رهگیری و منهدم کرد.
کوناشنکوف ادامه داد: ۱۷۰ تن از نیرو‌های ملی گرای افراطی اوکراین کشته شدند و ۳۶ محموله سلاح ومهمات نیرو‌های اوکراینی هدف قرار گرفت و منهدم شد. سامانه پدافند هوایی روسیه سه پهپاد بیرقدار (ساخت ترکیه) را هدف قرار داد و منهدم کرد. دو پهپاد نیز در منطقه خارکیف سرنگون شد. پنج فروند موشک نیز در منطقه ایزیوم و دیگر مناطق رهگیری و منهدم شد.

گفتگوی تلفنی وزرای دفاع ترکیه و روسیه درباره اوضاع اوکراین
وزیر دفاع ملی ترکیه دیروز با سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه درباره تخلیه غیرنظامیان از ماریوپل و ضرورت برقراری آتش بس تلفنی گفتگو کرد.
به گزارش پایگاه اینترنتی ان تی وی ترکیه، خلوصی آکار در این گفتگوی تلفنی برقراری فوری آتش بس را برای بهبود اوضاع انسانی، برقراری ثبات و آرامش در منطقه و تخلیه غیر نظامیان به ویژه از شهر ماریوپل اوکراین از راه‌های زمینی و دریایی ضروری برشمرد.
وزیر دفاع ملی ترکیه گفت: ترکیه در کنار تلاش برای تامین کمک‌های بشردوستانه همچون گذشته به تلاش هایش برای برقراری صلح در منطقه ادامه خواهد داد.

تلاش برای تخلیه افراد از ماریوپل دوباره به تاخیر افتاد
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، گفته می‌شود نظامیان روس گلوله باران کارخانه فولادسازی آزوف را بلافاصله پس از تخلیه دست کم ۱۰۰ غیرنظامی از این کارخانه از سرگرفته اند.
برخی از این غیرنظامیان خود را به «زاپوریژیا» رساندند. «زاپوریژیا» تنها شهر بزرگ واقع در جنوب شرقی اوکراین است که هنوز در کنترل این کشور است.

بورل: سایر بانک‌های روسی از سوئیفت خارج خواهند شد
به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاناما، بورل روز دوشنبه افزود ششمین بسته تحریمی علیه روسیه شامل خروج بانک‌های دیگر این کشور از سوئیفت خواهد بود.
وی گفت این تحریم‌ها بخش بانکی روسیه را در بر می‌گیرد و در بخش انرژی نیز اتحادیه اروپا در حال ارائه پیشنهاد‌هایی برای محدود کردن واردات انرژی از روسیه به ویژه واردات نفت است.
منابع دیپلماتیک اروپایی پیشتر خواستار حذف اسبربانک، مهمترین بانک روسی، از سوئیفت هستند. ۳۷ درصد منابع مالی بازار روسیه در این بانک سرمایه دارند.
سوئیفت سامانه تراکنشی است که گردش مالی را میان کشور‌های جهان برقرار می‌کند.
پیش بینی می‌شود کمیسیون اروپا روز سه‌شنبه ششمین بسته تحریمی را پیشنهاد کند که شامل جدول زمانی برای حذف تدریجی واردات نفت روسیه است که ۳۰ درصد از واردات نفت اتحادیه اروپا را تشکیل می‌دهد.
یک مقام اروپایی در همین خصوص گفت اگر ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا با این اقدام موافقت کنند، توقف خرید نفت و فرآورده‌های نفتی از روسیه به تدریج و طی ۶ تا ۸ ماه انجام می‌شود.

پاپ فرانسیس گفت آماده است در مسکو با پوتین دیدار کند
به گزارش خبرگزاری رویترز، پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان گفت، آماده است در مسکو با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار کند.

پاپ فرانسیس گفت هنوز منتظر پاسخ ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه است، او ابراز نگرانی کرد که پوتین ”نمی تواند و یا نمی خواهد در این زمان این دیدار برگزار شود.

رئیس مجلس دوما: کشور‌هایی که اوکراین را مسلح می‌کنند مسئول طولانی شدن جنگ هستند
به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، ویچسلاو والودین خواستار مسئول دانستن سران همه کشور‌هایی شد که نظام اوکراین را مسلح می‌کنند و موجب شعله ور شدن درگیری در این کشور و کشیدن جهان به سمت فاجعه می‌شوند.

وی گفت سران کشور‌های اروپایی و در رأس آن‌ها آلمان ممکن است ملت‌های خود را به سمت مشکلات شدیدی سوق دهند.
والودین همچنین گفت مسئولان این کشور‌ها به بخشی از درگیری در اوکراین تبدیل شده اند و با فرستادن تسلیحات به این کشور، دستان خود را آلوده کردند. آن‌ها باید مسئول دانسته شوند و به عنوان مجرم تحت محاکمه قرار بگیرند.
رئیس مجلس دومای روسیه تأکید کرد مسئولان این کشور‌ها با این اقداماتشان، جهان را به سمت فاجعه سوق می‌دهند.

نارندا مودی گفتگو بین روسیه و کشور‌های غربی را خواستار شد
به گزارش شبکه تلویزیونی العالم، نارندا مودی در کنفرانس خبری در برلین با صدر اعظم آلمان گفت هند از همان ابتدای بحران خواستار آتش بس شد و تاکید می‌کند گفتگو تنها راه برای حل بحران موجود است.
وی افزود هیچ طرفی نمی‌تواند پیروز میدان باشد و همگان متحمل خسارت خواهند شد.

اسراییل خواستار عذرخواهی روسیه بر سر اظهارات لاوروف شد
خبرگزاری رویترز گزارش داد: اسرائیل روز دوشنبه از سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه به خاطر این اظهارات که آدولف هیتلر ریشه‌های یهودی داشته به شدت انتقاد کرد و گفت این یک دروغ «نابخشودنی» است که موجب کوچک شمردن وحشت ناشی از هولوکاست نازی‌ها خواهد شد.
وزارت خارجه اسرائیل در اقدامی که نشانگر وخامت شدید روابط با دولت روسیه می‌باشد سفیر روسیه را احضار و خواستار عذرخواهی این کشور بر سر این اظهارات شد.
نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل در بیانیه‌ای گفت: «چنین دروغ‌هایی با این هدف گفته می‌شود که خود یهودیان را به ارتکاب وحشتناک‌ترین جنایات در تاریخ که علیه آن‌ها صورت گرفته متهم کنند.»
لاوروف روز یکشنبه این اظهارات را در پاسخ به این سوال تلویزیون ایتالیا عنوان کرد که پرسیده بود با وجود این که ولودمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین خودش یهودی است چرا روسیه نیاز دارد از اوکراین نازی زدایی کند.

تغییر مسیر ترافیک اینترنتی در خرسون به سمت زیرساخت ارتباطاتی روسیه
خبرگزاری رویترز گزارش داد: نت بلاکس (NetBlocks) دیده بان اختلالات اینترنتی روز دوشنبه اعلام کرد روسیه مسیر ترافیک اینترنتی در منطقه خرسون اوکراین را به زیرساخت ارتباطاتی خود وصل کرده است.
این اقدام به نظر با هدف تقویت تسلط روسیه بر این منطقه صورت گرفته که این کشور مدعی در دست داشتن کامل کنترل آن است.
مقامات منصوب توسط روسیه در بخش‌هایی از خرسون گفته اند این منطقه از روز اول مه شروع به استفاده از روبل روسیه خواهد کرد.
نت بلاکس که در لندن مستقر است، اعلام کرد روز شنبه شاهد قطع کامل اینترنت در سراسر خرسون بود و ارتباط اینترنتی بعد از چند ساعت دوباره برقرار شد، اما علائم مختلف نشان می‌دهد ترافیک اینترنتی اکنون از روسیه عبور می‌کند.

آلمان با تغییر موضع قبلی برای تحریم نفتی روسیه اعلام آمادگی کرد
خبرگزاری رویترز گزارش داد: آلمان روز دوشنبه گفت آماده حمایت از تحریم فوری نفت روسیه توسط اتحادیه اروپاست.
این یک تغییر موضع جدی از جانب بزرگترین مشتری انرژی روسیه است که ممکن است راه را برای اعمال تحریم اروپا در عرض چند روز آینده باز کند.
روبرت هابک وزیر اقتصاد آلمان در بروکسل گفت: «ما توانسته ایم به اوضاعی دست یابیم که در آن آلمان قادر به تحمل یک تحریم نفتی است. این بدان معناست که این کار نمی‌تواند بدون عواقب باشد.»
وی در این شهر با همتایان خود از اتحادیه اروپا دیدار کرد.

پترائوس: اگر راه حلی سیاسی برای منازعه اوکراین پیدا نشود این منازعه ممکن است بسیار طولانی شود
ژنرال دیوید پترائوس فرمانده پیشین سنتکام در مصاحبه با شبکه تلویزیونی بلومبرگ گفت: اگر راه حلی سیاسی برای منازعه اوکراین پیدا نشود این منازعه ممکن است بسیار طولانی شود.

پترائوس گفت: شمار زیادی از ناظران و از جمله در پنتاگون نگران این موضوع هستند که روس‌ها بر اوکراینی‌ها غلبه کنند و وضعیت بسیار آسیب زننده شود. اما به نظرم ما شاهد شجاعت قابل توجه، درایت و توانایی‌های حرفه‌ای و تخصصی از طرف اوکراینی‌ها هستیم.
وی افزود: به نظرم ارزیابی درباره اینکه روسیه چه اقدامی می‌تواند انجام دهد دشوار است. وضعیت موجود به سرعت تغییر می‌کند. قطعا این نگرانی وجود دارد که روسیه از سلاح کشتار جمعی از نوع شیمیایی یا اتمی استفاده کند. این مایه نگرانی است و ما باید آن را جدی بگیریم. ما همچنین باید تلاش‌ها را در میز مذاکره دوچندان کنیم تا بتوانیم یک راه حل بر اساس مذاکره برای این منازعه پیدا کنیم. اگر یک راه حل سیاسی وجود نداشته باشد این منازعه برای مدت زمانی طولانی ادامه خواهدیافت.

واکنش رئیس جمهور اوکراین به اظهارات وزیر خارجه روسیه درباره ریشه‌های یهودی هیتلر
خبرگزاری رویترز گزارش داد: ولودمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین گفت اظهارات سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه درباره هیتلر و یهود نشان می‌دهد دولت روسیه «همه درس‌های جنگ جهانی دوم را فراموش کرده یا شاید اصلا آن‌ها را فرا نگرفته است.»

به حمایت نظامی از اوکراین و حفظ فشار اقتصادی بر روسیه ادامه می‌دهیم
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد، ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت به حمایت نظامی از اوکراین و حفظ فشار اقتصادی بر روسیه ادامه می‌دهیم.

کاردار آمریکا در اوکراین از بازگشت دیپلمات‌های آمریکایی به کیف تا پایان ماه خبر داد
کریستینا کوین، کاردار امریکا در اوکراین روز دوشنبه اعلام کرد امید آن می‌رود که بازگشت دیپلمات‌های آمریکایی به کی یف، پایتخت اوکراین «تا پایان ماه» مه انجام شود.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از لویو، دیپلمات‌های آمریکایی اواسط ماه فوریه، چند روز پیش از آغاز تهاجم روسیه به اوکراین کی یف را ترک کرده بودند.
کاردار آمریکا در اوکراین در کنفرانسی مطبوعاتی در شهر لویو، بزرگ‌ترین شهر واقع در غرب اوکراین اعلام کرد «ما بسیار امیدوار هستیم که شرایط به ما امکان بدهد تا پایان ماه به کی یف بازگردیم».
وی در گفتگو با روزنامه نگاران گفت «پیام به روسیه این است: شما شکست خورده اید». وی گفت: و باید افزود «آقای پوتین در حمله بدون دلیل و غیر قابل توجیه خود یک اشتباه محاسباتی تاریخی مرتکب شد».

سخنگوی کاخ سفید: بایدن عاشق دیدار از اوکراین است
خبرگزاری رویترز گزارش داد: جن ساکی سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه گفت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا «عاشق دیدار از اوکراین است»، اما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای این کار ندارد.
وی این اظهارات را بعد از آن عنوان کرد که نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه به طور غیرمنتظره از اوکراین دیدار کرد.
ساکی گفت کاخ سفید به ارزیابی اوضاع ادامه خواهد داد.
وی همچنین بر هدف دولت بایدن برای بازگشایی سفارت آمریکا در اوکراین و حضور دیپلمات‌های این کشور در آنجا تاکید کرد.
ساکی گفت: «می دانم رئیس جمهور عاشق دیدار از اوکراین است، اما اکنون هیچ برنامه‌ای در کارهایش نیست.»

اوکراینی‌ها ثابت کردند مسکو نمی‌تواند کشورشان را با زور اشغال کند
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد، ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت اوکراینی‌ها ثابت کردند مسکو نخواهد توانست کشورشان را با زور اشغال کند.

شواهد شکست راهبردی روسیه در اوکراین برای همه روشن شده است
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد، ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت شواهد شکست راهبردی روسیه در اوکراین برای همه روشن شده است.

نیرو‌های اوکراینی به شکل موثری از موشک‌های جاولین استفاده کرده اند
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد، جن ساکی سخنگوی کاخ سفید گفت نیرو‌های اوکراینی به شکل موثری از موشک‌های جاولین استفاده و در نبرد کی یف پیروزی‌هایی به دست آورده اند.

بیش از ۵۵۰۰ موشک جاولین به اوکراین ارسال کرده ایم
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد، جن ساکی سخنگوی کاخ سفید گفت برای حمایت از کی یف در نبردی که برای آزادی دارد، بیش از ۵۵۰۰ موشک جاولین به اوکراین ارسال کرده ایم.

گوترش: جنگ در اوکراین به بحران‌های سه گانه در جهان بویژه در آفریقا دامن می‌زند

دبیرکل سازمان ملل در سفر به سنگال گفت درگیری روسیه با اوکراین دارد بحران مواد غذایی، انرژی و بحران مالی را در سرتاسر جهان بویژه در قاره آفریقا تشدید می‌کند.
به گزارش رویترز، آنتونیو گوترش گفت بحران کنونی در اوکراین احتمال دارد «بحران سه گانه ای» را بر مشکلات قاره آفریقا تحمیل کند. گوترش برای نخستین بار پس از آغاز همه گیری عفونت ویروسی کووید-۱۹ به قاره آفریقا سفر کرده بود.
دبیرکل سازمان ملل گفت: «البته هنگامی که ما درباره‌ی وضعیت اقتصادی – اجتماعی سخن می‌گوییم غیرممکن است به جنگ در اوکراین و پیامد‌های آن در آفریقا نپردازیم. این جنگ به سه بحران در منطقه و فراتر از آن دامن می‌زند: مواد غذایی، انرژی و بحران مالی! به همین علت من گروه واکنش به بحران جهانی در زمینه‌ی مواد غذایی، انرژی و بحران مالی را ایجاد کردم تا نمایندگی‌های سازمان ملل، بانک‌های توسعه و سازمان‌های بین المللی را بسیج کنند.»

در حال بروز رسانی … 

خبرهای مرتبط:

آخرین تحولات شصت و هشتمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات شصت و هفتمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات شصت و چهارمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات شصت و سومین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات شصت و دومین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات شصت و یکمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات شصتمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات پنجاه و نهمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات پنجاه و هشتمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات پنجاه و هفتمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات پنجاه و ششمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات پنجاه و پنجمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات در پنجاه و چهارمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات پنجاه و سومین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات پنجاه و دومین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات پنجاه و یکمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات پنجاهمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات چهل و نهمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات چهل و هشتمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات چهل و هفتمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات چهل و ششمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات چهل و پنجمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات چهل و چهارمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات چهل و سومین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات چهل و دومین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات چهل و یکمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات چهلمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات سی و نهمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات سی و هشتمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات سی و هفتمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات سی و ششمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات سی و پنجمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات سی و چهارمین روز حمله به اوکراین

آخرین تحولات سی و سومین روز حمله به اوکراین

آخرین تحولات سی و دومین روز حمله به اوکراین

آخرین تحولات سی و یکمین روز حمله به اوکراین

آخرین تحولات سی و امین روز حمله به اوکراین

آخرین تحولات بیست و نهمین روز حمله به اوکراین

آخرین تحولات بیست و هشتمین روز حمله به اوکراین

آخرین تحولات بیست و هفتمین روز حمله به اوکراین

آخرین تحولات بیست و ششمین روز حمله به اوکراین

آخرین تحولات بیست و پنجمین روز حمله به اوکراین

تحولات بیست و چهارمین روز حمله به اوکراین

تحولات بیست و سومین روز حمله به اوکراین

تحولات بیست و دومین روز حمله به اوکراین

تحولات بیست و یکمین روز حمله به اوکراین

تحولات بیستمین روز حمله به اوکراین

آخرین تحولات نوزدهمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات هجدهمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات هفدهمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات شانزدهمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات پانزدهمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات چهاردهمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات سیزدهمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات دوازدهمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات یازدهمین روز جنگ اوکراین

آخرین تحولات دهمین روز جنگ در اوکراین

آخرین تحولات نهمین روز جنگ در اوکراین

آخرین تحولات هشتمین روز جنگ در اوکراین

آخرین تحولات هفتمین روز جنگ در اوکراین (۲)

آخرین تحولات هفتمین روز جنگ در اوکراین (۱)

آخرین تحولات ششمین روز جنگ در اوکراین

آخرین تحولات پنجمین روز جنگ در اوکراین

آخرین تحولات چهارمین روز جنگ در اوکراین

آخرین تحولات سومین روز جنگ در اوکراین

آخرین تحولات دومین روز جنگ در اوکراین

آخرین تحولات اولین روز جنگ در اوکراین

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!