جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6239 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹ |
78 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

روح الله صالحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تاکید بر تلاش شورای زکات استان برای پرداخت سریع زکات فطره به نیازمندان افزود: با تعامل بانک های منتخب استان و براساس بانک اطلاعاتی نیازمندان، زکات فطره در همان روز عید سعید فطر به حساب مددجویان و نیازمندان همان منطقه، واریز […]

روح الله صالحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تاکید بر تلاش شورای زکات استان برای پرداخت سریع زکات فطره به نیازمندان افزود: با تعامل بانک های منتخب استان و براساس بانک اطلاعاتی نیازمندان، زکات فطره در همان روز عید سعید فطر به حساب مددجویان و نیازمندان همان منطقه، واریز می‌شود.
وی اظهار داشت: جمع آوری و هزینه کرد زکات فطره امسال نیز مانند سال های گذشته با محوریت دبیرخانه شورای زکات مستقر در کمیته امداد استان انجام می شود.
سامانه آنی پرداخت زکات با  کد دستوری #۵*۰۲۴*۸۸۷۷*
دبیر شورای زکات استان با بیان اینکه علاوه بر استقرار صندوق های جمع آوری زکات فطره بسترهای الکترونیکی و غیرحضوری جمع آوری زکات فطره نیز در استان زنجان فراهم شده است، تصریح کرد: سامانه آنی پرداخت زکات با کد دستوری#۵*۰۲۴*۸۸۷۷*، پایگاه اینترنتی emdad.ir و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۴۴۹۵ ویژه وجوه زکات عام و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۵۰۰۶۲۷۶۱ برای واریز وجوه فطریه سادات پیش بینی شده است.
صندوق های فاقد آرم و نشان دبیرخانه شورای زکات مجاز به جمع آوری زکات فطریه نیستند
صالحی در ادامه با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای زکات استان، صندوق‌های جمع آوری زکات باید مجوز شورای زکات استان را داشته باشند گفت: شهروندان زکات فطره خود را به صندوق‌های دارای مجوز شورای زکات استان پرداخت و واریز کنند.
وی با اشاره به اینکه متولی جمع آوری وهزینه کرد زکات ، طبق اذن مقام معظم رهبری( مد ظله العالی ) و قانون زکات، دبیرخانه شورای زکات مستقر در کمیته امداد است اظهار داشت: هر موسسه یا نهادی که بخواهد نسبت به  جمع آوری زکات فطره اقدام کند، باید با اخذ مجوز از این نهاد و نصب لوگوی شورای زکات بر روی صندوق های جمع آوری زکات فطره باشد.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۲۴ موسسه خیریه و نهاد برای جمع‌آوری زکات فطره از دبیرخانه شورای زکات مستقر در کمیته امداد مجوز دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: به منظور  ساماندهی زکات فطره، موسسات خیریه و نهادهای بدون مجوز دبیرخانه شورای زکات نمی توانند نسبت به استقرار صندوق های جمع آوری زکات فطره اقدام کنند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!