چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6281 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶ |
83 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا؛ حجت “محمدباقر برقراری” روز سه‌شنبه در خطبه‌های عید سعید فطر در مسجد جامع ملایر اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مایه خوشحالی آنها بود که بدانند تنها نیستند. وی در ادامه با تاکید بر اینکه دولتمردان و مسئولان امر باید تدبیری برای نابسامانی […]

به گزارش ایرنا؛ حجت “محمدباقر برقراری” روز سه‌شنبه در خطبه‌های عید سعید فطر در مسجد جامع ملایر اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مایه خوشحالی آنها بود که بدانند تنها نیستند.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه دولتمردان و مسئولان امر باید تدبیری برای نابسامانی بازار بیندیشند، اظهار داشت: رضایت مشتری در خرید کالاها و مایحتاج ضروری آنها باید وجود داشته باشد.
امام جمعه ملایر با بیان اینکه طبق آیات قرآن معاملات باید با رضایت باشد خواستار نظارت بیشتر مسئولان بر بازار شد تا مردم متحمل فشار اقتصادی نشوند.
حجت الاسلام برقراری خطاب به مسئولان تاکید کرد: دست‌های آلوده و پشت پرده‌ این گرانی‌ها باید شناسایی و تنبیه شوند.
خطیب جمعه ملایر در بخش دیگری از سخنان خود به فضای نامناسب فرهنگی و اجتماعی اشاره و خطاب به مسئولان و مجموعه فرهنگی این شهرستان تاکید کرد: در بسیاری از مسائل فرهنگی و اجتماعی مشکلاتی وجود دارد که باید با حضور نیروهای جهادی، مجموعه‌های فرهنگی و دست‌اندرکاران امر تجدید نظری صورت گیرد تا فضای شهرستان فضای فرهنگی سالم و هم‌تراز با ارزش‌های اسلامی و امام زمان(عج) باشد.
حجت الاسلام برقراری از تصویب طرح شفافیت در مجلس قدردانی کرد و گفت: از نمایندگان مردم در خانه ملت می‌خواهیم نسبت به مدیریت و نظارت فضای مجازی کشور نیز تدابیری داشته باشند تا مدیریت فضای مجازی در داخل کشور انجام شود.
وی عید فطر را روز دریافت جوایز و ثواب الهی و یک ماه بندگی خالصانه دانست و یادآور شد: ماه رمضان اگر چه پایان یافته اما نگه داشتن اعمال بسیار مهم‌تر است و باید فیوضات این ماه را در طول سال حفظ کنیم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!