پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6417 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ |
95 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

اگرچه هنوز قرار است سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی که سال گذشته به عنوان ISOCELL HP۱ معرفی شد، در یک گوشی مورد استفاده قرار بگیرد، اما  سامسونگ احتمالا روی جانشین آن به نام ISOCELL HP۳ کار می‌کند. به گزارش گلکسی کلاب، شایعه شده است که شرکت سامسونگ دوربین اصلی گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا را به […]

اگرچه هنوز قرار است سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی که سال گذشته به عنوان ISOCELL HP۱ معرفی شد، در یک گوشی مورد استفاده قرار بگیرد، اما  سامسونگ احتمالا روی جانشین آن به نام ISOCELL HP۳ کار می‌کند.
به گزارش گلکسی کلاب، شایعه شده است که شرکت سامسونگ دوربین اصلی گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا را به سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز می‌کند، بنابراین شاید سامسونگ زودتر از پرچمدار شرکت‌هایی مثل موتورولا یا شیائومی که تصمیم داشتند از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در گوشی‌های خود استفاده کنند، محصولات خود را به این سنسور مجهز کند.
هنوز هیچ جزئیات فنی در مورد ISOCELL HP۳ به جز رزولوشن فوق العاده ۲۰۰ مگاپیکسلی آن وجود ندارد، اما اگر به نسل قبلی حسگر‌های ۱۰۸ مگاپیکسلی وضوح بالای سامسونگ توجه کنیم، ارتقای از نسل HP۱ به HP۳ کمتر روی سخت افزار تمرکز دارد و بیشتر متمرکز روی بهبود الگوریتم محاسباتی خواهد بود.

حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی میزان بالایی است که ممکن است پردازنده توانایی پشتیبانی از آن را نداشته باشد، اما چیپست‌هایی مانند اسنپدراگون ۸ نسل ۱ از آن به عنوان حداکثر وضوح تک دوربین پشتیبانی می‌کنند.
جادوی فناوری نانوسل پیکسل است که منجر به اندازه پیکسل خیره کننده در چنین دوربین‌هایی می‌شود. سامسونگ پیش از این با سنسور‌های ۱۰۸ مگاپیکسلی خود مشکل سنسور‌های دوربین غول پیکر با پیکسل‌های کوچک را رفع کرده بود و حالا باید دید گوشی‌های جدید با دوربین‌های ۲۰۰ مگاپیکسلی در چه زمانی عرضه خواهند شد.
بیشتر بخوانید
 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید