جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6441 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ |
97 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن دهشیری روز سه‌شنبه همزمان با سعید فطر با بیان اینکه غفلت از جوانان زمینه جذب آنان توسط دشمنان از فراهم می‌کند، افزود: یکی از ضرورت‌های موجود جامعه ترغیب جوانان به مرکزهای مذهبی و ورزشی است که با تشکیل هیات‌های مذهبی و ورزشی، علاوه بر تقویت بنیه دینی، شادابی و […]

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن دهشیری روز سه‌شنبه همزمان با سعید فطر با بیان اینکه غفلت از جوانان زمینه جذب آنان توسط دشمنان از فراهم می‌کند، افزود: یکی از ضرورت‌های موجود جامعه ترغیب جوانان به مرکزهای مذهبی و ورزشی است که با تشکیل هیات‌های مذهبی و ورزشی، علاوه بر تقویت بنیه دینی، شادابی و طراوت در جوانان افزایش یافته و موقعیت ورزش شهرستان نیز احیا خواهد شد.
وی با اشاره به استفاده از زمین چمن اردستان که‌ با هزینه زیاد بازسازی و نگهداری می‌شود، صریح کرد: باید زمیته و فرصت استفاده از امکانات ورزشی از جمله زورخانه را به جوانان پیش از آنکه آنان را به اعتیاد بکشانند داد و از این فرصت استفاده مناسب را برد.
امام جمعه اردستان اضافه کرد: باید با فعالیت‌های فرهنگی، برنامه‌ریزی مناسب، کاهش طلاق و افزایش ازدواج را در شهرستان شاهد باشیم که این مهم، وظیفه مسوولان و بزرگترهاست تا در راستای تحکیم خانواده کوشا باشیم.
حجت الاسلام دهشیری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: جوانان از رفاقت با افراد منحرف پرهیز کنند، در صف دشمن وارد نشوند و بدانند دشمن در کمین آنان است.
وی ادامه داد: جوانان آداب اجتماعی را سرلوحه کار خود قرار دهند، پوشش و حجاب خود را حفظ و از بیان حرف‌های زشت و نامربوط خودداری کنند.
به گفته وی، لازم است حلقه های مشاوره در زمینه‌های مختلف تشکیل شود و بدانند اردستان سرزمین مردان و زنان با ایمان، عالم و پرهیزکار است که باید در راستای بهبود وضعیت جامعه از این ظرفیت استفاده و برای ارتقای شهرستان تلاش شود.
امام جمعه اردستان گفت: باید برای ارتقای شهرمان به مسوولان کمک‌ کنیم تا پیشرفت همه جانبه حاصل شود، از مسوولان مطالبه‌گر باشیم و آنان هم پاسخگو هستند.
وی اظهار امیدواری کرد که مسوولان حضور بیشتری در جمع مردم‌ داشته باشند تا مردم چهره به چهره مطالب و مشکل‌های خود را مطرح پاسخ مناسب را دریافت کنند.
شهرستان اردستان با افزون بر ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!