پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6459 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ |
97 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

سیدجواد یحیی‌زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال به جای انتخاب نانوایی‌های کشیک برای پخت نان در تعطیلات ، تمام نانوایی‌های دولتی و آزادپز خلخال موظف به پخت نان طبق ساعات پخت اعلام شده در اوقات صبح و بعد از ظهر بوده و مردم ، گردشگران و مسافران این شهر […]

سیدجواد یحیی‌زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال به جای انتخاب نانوایی‌های کشیک برای پخت نان در تعطیلات ، تمام نانوایی‌های دولتی و آزادپز خلخال موظف به پخت نان طبق ساعات پخت اعلام شده در اوقات صبح و بعد از ظهر بوده و مردم ، گردشگران و مسافران این شهر می‌توانند نان گرم روزانه را تهیه کنند.
وی با تقدیر از همکاری و همراهی نانوایان برای اجرای این طرح اظهار کرد: تنها نانوایی‌هایی که ۲ روز تعطیل ماهانه آنها در نیمه اول اردیبهشت ماه سال که در تقویم سالانه منظور شده است ، مجاز به استفاده از تعطیلی ماهانه خود در تعطیلات هفته جاری  هستند.
رئیس کار گروه ساماندهی آرد و نان خلخال گفت: تمهیدات لازم برای تامین آرد موردنیاز نانوایی‌ها در صورت نیاز به افزایش زمان پخت نان صورت گرفته و انتظار از دستگاه‌های بازرسی تشدید نظارت و بازرسی در تعطیلات عید فطر است.
یحیی‌زاده ادامه داد: در حال حاضر۱۷۲ واحد نانوایی در شهرستان خلخال در پخت انواع نان فعالیت دارند که ۲۰ درصد آنها از آرد نیمه‌یارانه‌ای و مابقی از سهمیه آرد دولتی تمام یارانه‌ای برای پخت نان بهره‌ می‌برند.
وی با بیان اینکه از روز گذشته جمع قابل‌توجهی از گردشگران ، میهمانان و مسافران تعطیلات عید سعید فطر از راه‌های مختلف وارد این شهرستان شده و هر لحظه بر جمعیت گردشگران منطقه اضافه می‌شود، از انجام تمهیدات لازم برای تامین مایحتاج عمومی و روزانه مردم و گردشگران از جمله گوشت گرم مرغ و گوشت قرمز در مراکز عرضه خبرداد.
وی اظهار کرد: انتظار از عموم بازاریان خلخال بویژه رستوران‌ها ، اغذیه‌فروشی‌ها و مراکز ارائه موادغذایی رعایت حال گردشگران و پرهیز از گران‌فروشی و فروش کالا به میهمانان خلخال با قیمت‌های نامتعارف است.
سرپست فرمانداری خلخال گفت: همه مسئولان عضو ستاد خدمات سفر این شهرستان موظف به انجام وظایف محوله در خصوص رفاه حال گردشگران در تعطیلات عید فطر بوده و پس از پایان تعطیلات عملکرد آنها در حوزه‌های مختلف ارزیابی و ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!