پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6465 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ |
76 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام آیت نعمتی در خطبه‌های نماز عید فطر نیر اظهار کرد: وضعیت اقتصادی مردم و گرانی‌ها فشار مضاعف بر اقشار آسیب‌پذیر جامعه وارد کرده و پیگیری و نظارت بر بازار، کنترل قیمت‌ها و حل مشکلات ضرورت دارد. وی ادامه داد: فشار معیشتی و اقتصادی برای مردم طاقت‌فرسا شده و برای حل […]

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام آیت نعمتی در خطبه‌های نماز عید فطر نیر اظهار کرد: وضعیت اقتصادی مردم و گرانی‌ها فشار مضاعف بر اقشار آسیب‌پذیر جامعه وارد کرده و پیگیری و نظارت بر بازار، کنترل قیمت‌ها و حل مشکلات ضرورت دارد.
وی ادامه داد: فشار معیشتی و اقتصادی برای مردم طاقت‌فرسا شده و برای حل مشکل دولت ، مجلس و دستگاه قضا باید جانانه و انقلابی در میدان باشند و با مفاسد و مفسدین اقتصادی مبارزه کنند.
وی همچنین عید فطر را از بزرگترین اعیاد مسلمانان و عامل وحدت و انسجام همه مسلمانان دانست و افزود: یکی از بزرگترین دستاوردهای ماه مبارک رمضان باید خودسازی باشد، خودسازی که مقدمه جامعه‌سازی شود و جامعه را به سمت صلاح آرمان‌گرایی و عدالت حرکت دهد.
وی ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم را نیز گرامیداشت و گفت: همه معلمان باید شهید مطهری را الگوی خود قرار داذه و در راه ساختن جامعه قدم‌های لازم را بردارند.
وی بیان کرد: فلسفه نامگذاری سالروز شهادت استاد مطهری به عنوان روز معلم الگوبرداری معلمان از شخصیت والا و منش این شهید بزرگوار به عنوان نمونه بارز یک معلم حقیقی است.
وی افزود: معلمان باید دانش‌آموزانی را در خدمت اسلام، قرآن و نظام تربیت کنند و به گونه‌ای نشود که شاهد مغزها از کشور باشیم.
شهرستان نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی اردبیل قرار دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!