جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6545 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳ |
100 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری فارس، منابع عبری روز گذشته خبر دادند که یک هواپیمای خصوصی (۹H-JPC) پس از برخاستن از فروگاه تل‌آویو به سمت ریاض پایتخت عربستان سعودی حرکت کرده است. پایگاه خبری «العهد» به نقل از «ایتای بلومنتال» خبرنگار شبکه ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که این هواپیما در […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری فارس، منابع عبری روز گذشته خبر دادند که یک هواپیمای خصوصی (۹H-JPC) پس از برخاستن از فروگاه تل‌آویو به سمت ریاض پایتخت عربستان سعودی حرکت کرده است.

پایگاه خبری «العهد» به نقل از «ایتای بلومنتال» خبرنگار شبکه ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که این هواپیما در میانه مسیر در «امان» پایتخت اردن توقف کرده است.

بلومنتال درباره ماهیت این سفر نیز گفت که عادی‌سازی روابط بین عربستان و رژیم صهیونیستی در راه است.

این برای نخستین بار نیست که فرود یک هواپیمای اسرائیلی در خاک عربستان علنی می‌شود. کما اینکه هواپیماهای بسیاری متعلق به این رژیم، از حریم هوایی ریاض عبور می‌کنند.

طی سالهای گذشته، شخصیتهای صهیونیستی نیز سفرهای بساری به عربستان داشتند و شخصیتهای سعودی هم سفرهایی به فلسطین اشغالی انجام دادند.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین در سال ۲۰۲۰ خبر دادند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با محمد بن سلمان ولی‌عهد سعودی دیدار کرده بوده است.

در همین ارتباط،  ژنرال «یوسی کارپرواسر» یکی از فرماندهان ارشد ارتش رژیم موقت صهیونیستی گفت که این رژیم، دوست عربستان سعودی است و هر گونه همگرایی ریاض-تهران را خطری برای خود می‌بیند(جزئیات بیشتر).


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!