جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6597 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷ |
105 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

سرهنگ فخرالدین رستم‌پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این سانحه بعدازظهر امروز در محدوده  شهر «باروق» روی داد، اظهار کرد: در این حادثه خودرو سواری تیبا و پیکان با هم برخورد کردند و راننده پیکان پس از انتقال به بیمارستان جان باخت. به گفته وی، راننده سواری تیبا […]

سرهنگ فخرالدین رستم‌پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این سانحه بعدازظهر امروز در محدوده  شهر «باروق» روی داد، اظهار کرد: در این حادثه خودرو سواری تیبا و پیکان با هم برخورد کردند و راننده پیکان پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.
به گفته وی، راننده سواری تیبا به همراه چهار سرنشین این خودروها نیز مصدوم شدند که توسط ۲ دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی به بیمارستان فاطمه (س) میاندوآب انتقال یافتند.
وی با بیان اینکه راننده پیکان که یک جوان حدود ۳۳ ساله پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد، افزود: حال سایر سرنشینان خودروها مساعد گزارش شده و فقط حال دختر ۱۳ ساله که از ناحیه سردچار مصدومیت شده، نامساعد است.
سرهنگ رستم‌پور اضافه کرد: طبق نظر کارشناس پلیس‌ راه میاندوآب، سبقت غیرمجاز و سرعت نامطمئن خودرو پیکان علت این تصادف بوده است.
فرمانده انتظامی میاندوآب با تاکید بر اینکه رانندگان در جاده‌ها با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند، ادامه داد: بستن کمربند و توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی عامل ایمنی در یک رانندگی سالم است که شهروندان نسبت به آن باید توجه داشته باشند.  
به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی احداث جاده سرچم به میاندوآب به طول ۱۸۸ کیلومتر با اعتبار ملی از سال ۱۳۶۸ شروع شده که ۳۰ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی آذربایجان‌غربی و بقیه مسیر در آذربایجان‌شرقی واقع است؛ این جاده پس از تکمیل، فاصله شهرهای آذربایجان غربی به تهران را ۲ ساعت کاهش می‌دهد.
این جاده با هدف دسترسی ساکنان جنوب آذربایجان‌غربی به اتوبان پیامبر اعظم (ص) و کاهش ۱۵۰ کیلومتری مسیر تا پایتخت، ۳۰ سال قبل آغاز شده اما هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.
بهره‌برداری از این طرح به یکی از آرزوهای دیرینه مردم میاندوآب تبدیل شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!