جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6623 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸ |
110 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا، جعفر توان روز سه شنبه در دیدار با سالمندان سرای مهر این شهرستان و هیات مدیره آن اظهار داشت: سالمندان، پیران و کهنسالان، چون پیامبر در میان قوم هستند و آنان سرمایه‌های ارزشمند نهاد خانواده هستند. وی با بیان اینکه تکریم سالمندان، تکریم ارزشهاست،‍ اضافه کرد: سلامت روحی و دوری از استرس […]

به گزارش ایرنا، جعفر توان روز سه شنبه در دیدار با سالمندان سرای مهر این شهرستان و هیات مدیره آن اظهار داشت: سالمندان، پیران و کهنسالان، چون پیامبر در میان قوم هستند و آنان سرمایه‌های ارزشمند نهاد خانواده هستند.
وی با بیان اینکه تکریم سالمندان، تکریم ارزشهاست،‍ اضافه کرد: سلامت روحی و دوری از استرس و افسردگی نیاز اساسی فرد سالمند است و باید مجموعه سرای سالمندان، به این مهم اهتمام داشته باشند.
وی با اشاره به تلاش های مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و کادر سرای سالمندان، اقدامات بشردوستانه آنان و تلاش این مجموعه را رسالتی بزرگ و کمک خیران را عزمی همگانی برشمرد. 
توان حمایت مردم شریف و خیر شهرستان را از مجموعه سازمانهای خیریه و مردم نهاد، نشان دهنده معنویت و دینداری این مردم سخی برشمرد. 
سرپرست فرمانداری سقز با اشاره به اهمیت کار خیر عنوان کرد: دستهایی که کمک می کنند، مقدس تر از لبهایی هستند که دعا می کنند و برای شاد بودن هیچ راهی بهتر از کمک به دیگران نیست.
منصور حیدری، رییس اداره بهزیستی سقز نیز در این دیدار گفت: ۵۰ نفر از سالمندان در سرای سالمندان مهر سقز، نگهداری می شوند.
سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!