جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6723 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷ |
83 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا ارطُغرول ساغلام سه شنبه شب پس از تساوی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان ضمن تبریک عید فطر در نشست خبری اظهار داشت: امروز بعد از تعطیلات طولانی مدت به لیگ بازگشتیم و خوشحالم که یک بازی خوب ارائه دادیم. وی افزود: با توجه به جایگاه تیم ما و حریف، بازی خیلی مهمی […]

به گزارش ایرنا ارطُغرول ساغلام سه شنبه شب پس از تساوی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان ضمن تبریک عید فطر در نشست خبری اظهار داشت: امروز بعد از تعطیلات طولانی مدت به لیگ بازگشتیم و خوشحالم که یک بازی خوب ارائه دادیم.
وی افزود: با توجه به جایگاه تیم ما و حریف، بازی خیلی مهمی و سختی داشتیم اما ناراحتم که نتوانستیم برد را حفظ کرده و برنده شویم.   
سرمربی تراکتور گفت: تیم نفت در آخرین بازی خود آن هم خارج از خانه برده بود و با حمایت هوادارانش قصد داشت این مسابقه را برنده شود که مانع از آنها شدیم.
وی با بیان اینکه می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم و این اتفاق هم افتاد، افزود: تیم حریف از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می برد و با نمایش خوبی که در زمین داشت، ثابت کردند جایگاه‌شان در این جای جدول نیست.  
ساغلام گفت: اگر دقایق اول نیمه دوم را در نظر نگیریم، در بقیه دقایق بازی خوبی انجام دادیم. معمولا چنین دیدارهایی شرایط متفاوتی دارد از طرفی با حریفی بازی داشتیم که سه امتیاز از ما کمتر دارد و در جدول پایین تر از ما است.
وی افزود: اگر بازی را می‌باختیم از لحاظ امتیازی با نفت مسجد سلیمان برابر می‌شدیم و این موضوع برای ما فشار روحی و روانی ایجاد می کرد.  
سرمربی تراکتور گفت: تیم ما از ابتدای فصل با مشکلاتی همراه بود و در زمینه یارگیری نتوانستیم خوب عمل کنیم به همین دلیل از لحاظ روحی و روانی فشار زیادی به تیم وارد شده است. این فصل را با همین بازیکنان به خیر می‌گذرانیم و برای فصل بعد با برنامه و تیم متفاوت کار را شروع خواهیم کرد.
دیدار تیم نفت مسجدسلیمان و تراکتور با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!