جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6727 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷ |
106 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا محمد نجفیان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هر ساله اتاق بین المللی جوانان ۱۰ جوان برجسته زیر ۴۰ سال را انتخاب می کند گفت: اتاق بین الملل جوانان با شناسایی این جوانان، فرهنگ رهبری در مسئولیت‌های اجتماعی را در جهان گسترش می دهد. وی ادامه.داد: بعد از […]

به گزارش ایرنا محمد نجفیان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هر ساله اتاق بین المللی جوانان ۱۰ جوان برجسته زیر ۴۰ سال را انتخاب می کند گفت: اتاق بین الملل جوانان با شناسایی این جوانان، فرهنگ رهبری در مسئولیت‌های اجتماعی را در جهان گسترش می دهد.
وی ادامه.داد: بعد از بررسی‌های صورت گرفته، اتاق بین المللی جوانان در ایران نام ۱۰ جوان شایسته فعال اقتصادی را اعلام کرد که نام “طیبه شاه‌ولی” بانوی خوزستانی نیز در این فهرست قرار داشت.
رئیس JCI در خوزستان تصریح‌کرد: این بانوی خوزستانی از جمله کارآفرینان دانش بنیان در زمینه تولید و فرآوری محصولات خرمایی در استان است.
نجفیان با بیان اینکه در رویداد امسال ۱۷۰ جوان فعال اقتصادی شرکت کردند افزود: شرکت کنندگان علاوه بر اینکه باید از فعالان اقتصادی خوش‌نام باشند؛ همچنین دستاوردهای آنها باید دارای جنبه های عمومی باشند.
وی یادآورشد: انگیزه بخش بودن دستاوردها و فعالیت شرکت‌کنندگان برای افراد جامعه نیز از دیگر معیارهای سنجش داوران این رویداد محسوب می شود.
بر اساس این گزارش، با پایان یافتن رویداد بین‌المللی ۱۰ جوان شایسته(TOYP) ایران، بر اساس رای داوران ۱۰ نفر برای ورود به مرحله بین‌المللی انتخاب شدند.
رویداد بین‌المللی “تویپ” با مشارکت ۱۲۵ کشور برگزار می‌شود. هر کدام از کشورها می‌توانند ۱۰ جوان منتخب را برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی معرفی ‌کنند تا در مرحله بین‌المللی با حضور داوران جهانی، با یکدیگر به رقابت یپردازند.
از سال ۱۹۸۳، JCI بیش از ۳۰۰ نفر از ۵۷ کشور را به جهان معرفی کرده است. معیار اصلی JCI برای انتخاب جوانان برتر، اثرگذاری اجتماعی و الهام بخشی فرد برای جامعه و انسان‌ها است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!