جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6741 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷ |
79 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا جواد نکونام سه شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: در این چند روز نتوانستیم تمرین خاصی انجام بدهیم زیرا بازی های سنگینی ارائه دادیم به همین دلیل سعی کردیم بازیکنان مان را از لحاظ ذهنی  برای دیدار فردا آماده کنیم. […]

به گزارش ایرنا جواد نکونام سه شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: در این چند روز نتوانستیم تمرین خاصی انجام بدهیم زیرا بازی های سنگینی ارائه دادیم به همین دلیل سعی کردیم بازیکنان مان را از لحاظ ذهنی  برای دیدار فردا آماده کنیم.
وی افزود: از اولین روزی که کارمان را در اینجا شروع کردیم ۲ هدف را دنبال کردیم و خوشحالم که توانستیم به آنها دست پیدا کنیم؛ قهرمانی در سوپرکاپ و صعود به مرحله بعد در لیگ قهرمانان آسیا ۲ هدف ما بود که به آنها دست یافتیم.
سرمربی فولاد گفت: درباره لیگ هم باید بگویم که می‌دانستیم امسال سهمیه لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد اگرچه ما در این جام هستیم و بهمن ماه باید در مرحله حذفی به میدان برویم که امیدوارم به موفقیت برسیم.
تمام تمرکزمان روی ۶ بازی باقیمانده است
وی با بیان اینکه ما تمام تمرکزمان را روی ۶ بازی باقیمانده می‌گذاریم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم، افزود: فردا با تیم خوب گل‌گهر سیرجان بازی داریم که در چند سال اخیر در لیگ برتر حاضر بوده و برنامه‌ریزی خوبی داشته است.
نکونام با اشاره به اینکه گل گهر از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است گفت: می‌دانیم این بازی هم مثل همه بازی‌ها سخت است و باید با تمرکز بالا وارد میدان شویم و بتوانیم از امتیاز میزبانی و حضور هواداران مان استفاده کنیم.
وی ادامه داد: خوشحالم که می‌توانیم پس از مدت‌ها هواداران‌مان را ببینیم و امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب ارائه داده و در نهایت به موفقیت برسیم.
سرمربی فولاد در خصوص بازی تیمش در مرحله بعد لیگ آسیا گفت: با توجه به اینکه تیم الفیصلی مشکل مالی ندارد بعد از پایان لیگ‌شان، بهترین بازیکنان دنیا را می‌خرند و شروع به برنامه‌ریزی برای لیگ قهرمانان می‌کنند، در حالی که شرایط در فوتبال ایران اینگونه نیست و من از فردای خودم خبر ندارم.  
مواضعم را به باشگاه اعلام کردم
وی با بیان اینکه با باشگاه صحبت کرده و تمام شرایط و مواضعم را اعلام کرده ام، افزود: من هیچ وقت قول انجام کاری را نمی دهم ولی همیشه سعی کرده‌ام بهترین عملکردم را داشته باشم تا برای هواداران‌ تیمی قابل احترام باشیم لذا اگر قرار است فولاد به مرحله بعد صعود کند، باید بازیکن گرفته و برنامه‌ریزی کنیم. نکونام گفت: تمام تیم‌های دنیا حتی کشورهایی که از ما پایین‌تر هستند، حداقل برنامه‌ریزی لازم را دارند لذا اگر قرار است که یک مربی در تیم ماندگار شود باید از اکنون، بازیکنان مدنظرش را انتخاب و برای جذب آنها اقدام کرد که در ایران اینگونه نیست و پس از پایان لیگ شروع به صحبت با مربیان و بازیکنان می‌کنند. در کل ما باید بازیکن بگیریم و تیم نیاز به تقویت دارد.
وی افزود: باید همه چیز بابرنامه باشد زیرا کار برای من و باشگاه راحت‌تر است در غیر این صورت کار  برای هر ۲ طرف سخت می‌شود. البته کار برای باشگاه‌ها سخت‌تر است، چون نام فولاد همواره در جدول قرار دارد.
قیمت یک بازیکن الاهلی به اندازه هزینه کل تیم ماست
سرمربی فولاد گفت: در این چند سال اخیر به دلیل هزینه‌های صورت گرفته نمی توانستیم در جمع ۶ تیم بالای جدول قرار بگیریم، اما دستاوردمان خوب بوده است. در لیگ قهرمانان آسیا هم فکر می‌کنم تیم ما به لحاظ هزینه‌ای حرفی برای گفتن ندارد به عنوان مثال هزینه بازیکن شماره ۱۷ الاهلی به اندازه هزینه کل تیم ما است.  
وی با بیان اینکه حس مسئولیت‌پذیری و انجام کارهای بزرگ در تیم ما وجود دارد که باعث موفقیت بازیکنان خواهد شد، افزود: اینکه قیمت یک بازیکن تیم الهلال به اندازه تیم ما باشد، جای تعجب ندارد. ما الان با تیم الفیصلی بازی داریم که شاید امسال در لیگ عربستان به مقام پانزدهم جدول برسد، ولی برای لیگ قهرمانان برنامه‌ریزی می‌کند. آنها در واقع بازیکنان سطح بالایی را جذبمی کنند تا بتوانند از این مرحله صعود کنند.
دیدار تیم های فولاد و گل گهر از ساعت ۲۰:۳۰ روز چهارشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!