شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6743 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷ |
82 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی – با اعلام احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مجلس شورای اسلامی، اعتبار ویژه‌ای برای آماده سازی تیم ملی برای حضور بهتر در جام جهانی تخصیص داده شده است.  این اعتبار که از جانب مجلس و محل سازمان هدفمندی یارانه‌ها به سازمان برنامه بودجه […]

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی –

با اعلام احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مجلس شورای اسلامی، اعتبار ویژه‌ای برای آماده سازی تیم ملی برای حضور بهتر در جام جهانی تخصیص داده شده است. 

این اعتبار که از جانب مجلس و محل سازمان هدفمندی یارانه‌ها به سازمان برنامه بودجه ابلاغ شده و از این سازمان باید به وزارت ورزش ورزش ابلاغ شود، به میزان ۵۵ میلیارد تومان است.

میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با شبکه خبر در این مورد عنوان کرد: این مبلغ لازم است ولی کافی نیست. امیدواریم کمک‌هایی هم از جانب دولت شود. جدولی را وزیر اعلام کردیم و بالغ بر ۸۰-۱۷۰ میلیارد تا ۲۰۰ میلیارد تومان پول لازم داریم.

بر اساس اعلام قاضی زاده هاشمی؛ این ۵۵ میلیارد ویژه فدراسیون فوتبال است و علاوه بر آن، اعتباری هم به صورت عام برای کمک به ۵۳ فدراسیون ورزشی بالغ بر ۶۳۰ میلیارد تومان در اختیار وزارت ورزش قرار می‌گیرد که این وزارت می‌تواند از این مبلغ نیز به فدراسیون فوتبال کمک کند. این مبالغ غیر از بحث بازار یابی و تامین اعتبار خود فدراسیون فوتبال و همچنین غیر از اعتباراتی است که در اختیار کمیته ملی المپیک قرار می‌گیرد.

همچنین نماینده مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که در دولت گذشته حدود ۱۱۰ میلیارد تومان نیز به فدراسیون فوتبال کمک شده بود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!