پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6759 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸ |
77 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مهدی کمالی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فعالیت سامانه بارشی سبب وزش باد لحظه ای شدید، بارش باران در بعضی ساعات رگبار باران و رعدوبرق می‌شود و در نقاط مستعد، بارش تگرگ و در ارتفاعات مه پیش بینی شده است. وی خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی بیشتر مناطق استان بویژه مناطق شرق […]

مهدی کمالی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فعالیت سامانه بارشی سبب وزش باد لحظه ای شدید، بارش باران در بعضی ساعات رگبار باران و رعدوبرق می‌شود و در نقاط مستعد، بارش تگرگ و در ارتفاعات مه پیش بینی شده است.
وی خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی بیشتر مناطق استان بویژه مناطق شرق و شمال شرق استان یعنی شهرستان های فاروج، شیروان، شمال شهرستان بجنورد و بخش هایی از اسفراین را تحت تاثیر قرار می دهد.
کمالی گفت: با توجه به بارندگی ها، لغزندگی جاده ها محتمل است و با توجه به رگباری بودن بارندگی، آبگرفتگی معابر و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و جاری شدن روان آب در مسیل‌ها پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه از  روز پنجشنبه تا صبح جمعه، جوی نسبتا پایدار همراه با افزایش دما برای مناطق مختلف پیش بینی شده است، افزود: از زمان آغاز بارش ها در روز شنبه تاکنون بیشترین بارش با ۷۶ میلی‌متر از قصر قجر بجنورد و ۷۴ میلیمتر از دهگاه گزارش شده است.
کمالی گفت: در شبانه‌روز گذشته کوسه شیروان با کمینه دمای هشت درجه سانتیگراد و اسماعیل آباد اسفراین با بیشینه دمای ۲۳ درجه سانتیگراد خنک ترین و گرم ترین نقاط استان بود.معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: در این مدت کمینه و بیشینه دمای بجنورد هم ۱۰ و ۱۹ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!