چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6761 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸ |
82 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا، تیم‌های نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی شامگاه سه شنبه از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برابر یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. تیم نفت مسجدسلیمان که در خانه بازی می کرد برابر تراکتور انگیزه زیادی داشت […]

به گزارش ایرنا، تیم‌های نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی شامگاه سه شنبه از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برابر یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
تیم نفت مسجدسلیمان که در خانه بازی می کرد برابر تراکتور انگیزه زیادی داشت تا به پیروزی برسد، در سوی مقابل تیم تراکتور پس از برتری مقابل مس در هفته قبل، در حالی به مسجدسلیمان سفر کرده بود که اندوخته خود را بیشتر کند.
در نیمه نخست بازی، شاگردان این تیم، موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کردند که در نهایت با نتیجه یک بر صفر به رختکن رفتند اما در نیمه دوم نفتی ها توپ و میدان را در دست داشتند و دروازه سرخپوشان را باز کردند.
بلیط فروشی بازی به صورت رایگان بود و این امر موجب شد تا بیش از هشت هزار هوادار نفتی از نزدیک تیم خود را حمایت کنند.  
همچنین حدود ۲۰۰ هوادار تیم نفت مسجدسلیمان مثل همیشه در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از روی تپه‌های پشت ورزشگاه، پشت بام و پنجره خانه‌های اطراف ورزشگاه، نظاره‌گر بازی بودند.
در ابتدای بازی ظرفیت بسیاری از سکوهای ورزشگاه شهید بهنام محمدی پر شد که در نوع خود جالب توجه بود.
هواداران نفت مسجد سلیمان پرچم برزیل را به دست داشتند همچنین در برخی از مواقع از لیزر استفاده می کردند که از چشمان داور دور ماند.
محمد عباس زاده پس از به ثمر رساندن گل اول تراکتور پیراهن خود را از تن درآورد و بر آن بوسه زد. در اواسط نیمه اول سرمربی ترکیه ای تراکتور به شدت نسبت به تصمیم داور بازی معترض شد که کمک داور او را به آرامش دعوت کرد.
بعد از اعلام پنالتی به سود تراکتورسازی، کادر فنی تیم نفت مسجدسلیمان نسبت به تصمیم داور معترض شدند. تماشاگران حاضر در ورزشگاه علاوه بر تشویق تیم نفت، از وسایل نورافشانی استفاده کردند.
محمد نصرتی، مربی تراکتور پس از سوت پایان نیمه اول به داخل زمین رفت و به علی اصغر مومنی داور بازی معترض شد.
به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، ناظران بازی پیش از شروع مسابقه از وضعیت سلامت ورزشگاه مطمئن شدند.  
زمین چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی از وضعیت مناسبی برخوردار بود و کادر فنی هر ۲ تیم از این موضوع راضی بودند.
اسکوربورد ورزشگاه شهید بهنام محمدی برای دقایقی خراب شد همچنین بازی‌ در این ورزشگاه به صورت دیجیتال پخش شد. کیفیت پخش تصاویر تلویزیونی مطلوب بود که رضایت هواداران را در فضای مجازی به همراه داشت.
در نیمه دوم، اعتراض های بیش از حد کاور فنی ۲ تیم سبب شد تا داور سه مربی تیم تراکتور و یک مربی تیم نفت را با کارت زرد جریمه کند.
کادر فنی ۲ تیم از ابتدا تا انتهای بازی به طور مستقیم با بازیکنان درون زمین در ارتباط بودند. در نیمه دوم کادر فنی نفت مسجدسلیمان روی چند صحنه‌ به داوری معترض شدند.
پس از پایان بازی هواداران نفت مسجدسلیمان که از نتیجه بازی نسبتا راضی بودند با سر دادن شعار تیم خود را تشویق کردند.
هواداران نفت مسجدسلیمان پس از اطلاع از نتیجه بازی فجرسپاسی و مس رفسنجان، اظهار خوشحالی کردند.
تیم نفت مسجدسلیمان با احتساب این بازی با ۱۸ امتیاز در مکان چهاردهم رده بندی لیگ برتر فوتبال باقی ماند. همچنین تیم تراکتور با ۲۱ امتیاز در رده سیزدهم جدول ایستاد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!