جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6793 |
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲:۲۵ |
116 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری فارس، تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی و نمازگزاران فلسطینی حاضر در آن همچنان ادامه دارد. خبرگزاری فلسطینی شهاب گزارش داد، رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه از پخش اذان عشا در مسجدالاقصی جلوگیری کرد. این در حالی است که  صهیونیستها در ماه مبارک رمضان سال گذشته نیز اجازه نداده […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری فارس، تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی و نمازگزاران فلسطینی حاضر در آن همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری فلسطینی شهاب گزارش داد، رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه از پخش اذان عشا در مسجدالاقصی جلوگیری کرد.

این در حالی است که  صهیونیستها در ماه مبارک رمضان سال گذشته نیز اجازه نداده بودند که اذان عشا در روز نخست این ماه، از مسجدالاقصی پخش شود.

این اقدام خشم مردم و گروههای فلسطینی را به همراه داشت. به نحوی که جنبش حماس این مسئله را محکوم و تأکید کرد که چنین مسائلی، تجاوز نژادپرستانه به مقدسات است.

حازم قاسم سخنگوی حماس با بیان اینکه ممانعت از پخش اذان، نقض آزادی عبادت به شمار می‌رود، تأکید کرد که صهیونیستها با چنین اقداماتی، احساسات مسلمانان را نادیده می‌گیرند.

این در حالی است که گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس، شامگاه دوشنبه با صدور بیانیه‌ای مسئولیت عملیات شهادت‌طلبانه بامداد شنبه گذشته در شهرک صهیونیست‌نشین ارئیل در کرانه باختری را برعهده گرفت.

این گروه فلسطینی تأکید کرد که این عملیات، پاسخی به تجاوز وحشیانه و ظالمانه رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و نمازگزاران است و رژیم صهیونیستی نیز عواقب آن را در نظر نگرفت.

گردان‌های القسام تصریح کرد که به این عملیات مجاهدان خود افتخار می‌کند؛ مجاهدانی که در کنار سایر نیروهای مقاومت فلسطین در سراسر اراضی اشغالی این کشور به مبارزه مشغول هستند. در این بیانیه تأکید شد که عملیات مذکور، آخرین عملیات از این دست نخواهد بود.

«طارق عزالدین» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری در واکنش به این خبر گفت: پذیرش مسئولیت عملیات ارئیل از سوی کتائب القسام گواه این است که عملیات‌های استشهادی در کرانه باختری به شدت ادامه دارد(جزئیات بیشتر).

.

 


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!