جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6805 |
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۰۱ |
96 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی – نخستین دیدار از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سرامیکا برگزار شد، جایی که ویارئال مقابل لیورپول بازی برده را با باخت ۳-۲ عوض کرد تا قرمزها راهی فینال شوند. نیمه نخست به شکلی عجیب و غیرمنتظره پیش رفت […]

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی –

نخستین دیدار از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سرامیکا برگزار شد، جایی که ویارئال مقابل لیورپول بازی برده را با باخت ۳-۲ عوض کرد تا قرمزها راهی فینال شوند.

نیمه نخست به شکلی عجیب و غیرمنتظره پیش رفت و ویارئال گل‌های خورده بازی رفت را پاسخ داد. کاپوئه ستاره نیمه اول بود و ۲ پاس‌گل ارسال کرد. اولی را برای دیا فرستاد و دقیقه ۳ گل نخست بازی به ثمر رسید. دقیقه ۴۱ هم گل دوم را با ضربه سر کوکلن زد. نیمه دوم ورق برگشت و لیورپول آهنگ تهاجمی گرفت تا این که دقیقه ۶۲ فابینیو با ضربه‌ای از بین پاهای رولی گل نخست قرمزها را زد. دقیقه ۶۷ بازگشت لیورپول در این دیدار کامل شد. دیاس که نیمه دوم وارد زمین شده بود ارسال آرنولد را با ضربه سر به قعر دروازه ویارئال فرستاد. دقیقه ۷۴ لیورپول باخت را تبدیل به برد کرد. مانه در ضدحمله‌ای سریع از رولی گذر کرد و دروازه خالی را گشود. شب عجیب کاپوئه که نیمه اول عالی بازی کرد در دقیقه ۸۶ با دریافت کارت قرمز به پایان رسید.

در نهایت لیورپول با برتری ۵-۲ در مجموع دو دیدار موفق شد اولین تیمی نام بگیرد که در فینال این فصل لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه استادو فرانس پاریس حاضر خواهد بود. دیدار فینال بین لیورپول و برنده دیدار رئال‌مادرید – منچسترسیتی روز ۷ خرداد ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!