شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6813 |
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۰۱ |
95 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، اولین دوره مسابقات قهرمانی مینی فوتبال جنوب آذربایجان غربی (یادواره مرحوم عبدالخالق قبادی) در طول ماه مبارک رمضان با حضور ۳۸ تیم از شهرهای مهاباد، میاندوآب، بوکان و نقده به میزبانی چمن مصنوعی روستای حاجی خوش مهاباد برگزار شد. در دیدار نهایی این مسابقات تیم پرسپولیس حاجی خوش مهاباد با […]

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، اولین دوره مسابقات قهرمانی مینی فوتبال جنوب آذربایجان غربی (یادواره مرحوم عبدالخالق قبادی) در طول ماه مبارک رمضان با حضور ۳۸ تیم از شهرهای مهاباد، میاندوآب، بوکان و نقده به میزبانی چمن مصنوعی روستای حاجی خوش مهاباد برگزار شد.
در دیدار نهایی این مسابقات تیم پرسپولیس حاجی خوش مهاباد با نتیجه ۲ بر یک توانست حریف خود املاک ماد مهاباد را شکست داده و عنوان قهرمانی را کسب کند.
این مسابقات در ۶ گروه چهار تیمی و ۲ گروه هفت تیمی برگزار و در نهایت با انجام ۷۵ دیدار با معرفی تیم قهرمان به کار خود پایان داد.
دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی در حاشیه دیدار فینال به خبرنگار ایرنا گفت: سطح فنی بالای مسابقات با توجه به حضور تیم های مختلف از جنوب استان قابل توجه بود و برنامه داریم برای مناسبت های بعدی نیز این رقابت ها را برگزار کنیم.
حسین نیرویار اظهار کرد: مرحوم عبدالخالق قبادی خدمات شایانی به ورزش به ویژه فوتبال استان کرده و در نظر داریم لیگ های فوتبال در رده های مختلف سطح استان هم در سال جاری را به نام این ورزشکار برگزار کنیم.
مهاباد با ۲۴۵ هزار نفر جمعیت هم اکنون دارای سه نماینده در لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!