پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6815 |
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۰۱ |
84 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا مهاجری سه شنبه شب پس از تساوی تیمش مقابل تراکتور در نشست خبری اظهار داشت: امشب نتوانستیم از موقعیت های مان استفاده کنیم اگرچه خیلی تلاش کردیم ولی هر چه زدیم به در بسته خورد. این تلاش قابل تقدیر است.   وی بیان کرد: بازیکنان ما به حدی خوب کار […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا مهاجری سه شنبه شب پس از تساوی تیمش مقابل تراکتور در نشست خبری اظهار داشت: امشب نتوانستیم از موقعیت های مان استفاده کنیم اگرچه خیلی تلاش کردیم ولی هر چه زدیم به در بسته خورد. این تلاش قابل تقدیر است.  
وی بیان کرد: بازیکنان ما به حدی خوب کار کردند که فکر می کنم بی‌کار ترین بازیکن زمین علی محسن زاده، دروازه بان ما بود، لذا تلاش بازیکنانم مقابل تیمی مثل تراکتور که سابقه قهرمانی و حضور در آسیا را دارد، قابل ستایش است.
سرمربی نفت گفت: امشب تیم تراکتور بدون داشتن حتی یک موقعیت، توانست به ما گل بزند در حالی که ما چندین موقعیت داشتیم که فقط یکی از آنها گل شد.
وی با اشاره به اینکه بازیکنان نیاز به خودباوری دارند، افزود: برخی از بازیکنان ما مثل پیمان میری، امین اسدی و احمد الجبوری از شرایط بازی دور هستند و باید به این شرایط بازگردند.
مهاجری با بیان اینکه بازیکنان حریف یک تا ۲ بار توپ را از روی خط بیرون کشیدند، گفت: با توجه به فضایی که تراکتور به ما داد، می‌توانستیم بازهم صاحب موقعیت شده و به گل برسیم. در کل به تمام بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و باید مقابل هواداران عظیم نفت، سر تعظیم فرود آوریم.
وی افزود: بازیکنان ما به عشق مردم تمام وجود خود را می‌گذارند تا سهمیه خوزستان و شهر مسجد سلیمان در لیگ برتر حفظ شود.
مهاجری گفت: جدا از بحث پنالتی که می‌توانم بگویم شاید داور اشتباه کرد، به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. باید قبول کنیم مثل بازی گذشته که اشتباه داوری به سود ما بود یک روز هم به ضرر ما است.  
دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و تراکتور با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!