جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6939 |
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵ |
121 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی – سید احسان قاضی زاده هاشمی اظهارداشت: مجلس و دولت در بالاترین استانداردها حمایت خود را از تیم ملی فوتبال ایران خواهند داشت. ایجاد برخی مباحث اختلافی مخصوصا در این چند ماه باقیمانده تا آغاز جام جهانی به تیم ملی ما آسیب می‌زند […]

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی –

سید احسان قاضی زاده هاشمی اظهارداشت: مجلس و دولت در بالاترین استانداردها حمایت خود را از تیم ملی فوتبال ایران خواهند داشت. ایجاد برخی مباحث اختلافی مخصوصا در این چند ماه باقیمانده تا آغاز جام جهانی به تیم ملی ما آسیب می‌زند و بهانه به دست برخی خواهد داد که ممکن است نتایج آن بسیار ناگوار باشد.

وی ادامه داد: مسئولان فدراسیون فوتبال در این ایام باید انسجامی را ایجاد کنند تا تیم ملی در بهترین شرایط قرار گیرد. ما خواهان فعالیت یک فدراسیون قوی و کارآمد هستیم تا با برنامه‌ریزی مناسب این ایام را پشت سربگذارد. نگران بودجه، امکانات و تدارکات هم نباشند. تیم ملی نیازمند روحیه و حمایت همه جانبه است. مجلس در همه جا حامی فوتبال ملی بوده و در موضوعات مختلف این حمایت را نشان داده است.

نماینده خانه ملت تاکید کرد: اگر خطایی بوده، خطای فردی بوده و نه خطای فدراسیون، از قرارداد ویلموتس تا موضوعات فدراسیون قبلی تنها باید به صورت فردی بررسی شود و نباید آن را به حساب فدراسیون گذاشت.

او در مورد بحث حمایتی از تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی گفت: اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان ویژه فدراسیون فوتبال در نظر گرفته شده که جداول اعتبارات هفته گذشته بطور رسمی به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شد که لازم است پیگیری شود. البته فدراسیون هم باید پیگیر باشد تا این اعتبار سریع‌تر تخصیص پیدا کند. امیدواریم عزم دولت و سازمان برنامه بر تسریع تخصیص این اعتبارات باشد، منابع مالی آن هم وجود دارد که دولت می‌تواند تخصیص بدهد تا برای آماده‌سازی تیم ملی هزینه شود.

قاضی زاده هاشمی یادآور شد: هیچ منع قانونی برای تامین بودجه برای فدراسیون فوتبال به صورت مستقیم وجود ندارد و این زمینه امسال پیش بینی شده، ما سال گذشته چنین بودجه‌ای به شکل خاص نداشتیم، کمکی که برای فدراسیون فوتبال در نظر گرفته شده کمک خاص است البته برای ۳۲ فدراسیون ورزشی کمک‌هایی را در نظر گرفتیم که فدراسیون فوتبال و فدراسیون کشتی در راس آنها قرار دارند. یک اعتباری هم به صورت عام در اختیار وزیر ورزش قرار دارد که ۶۳۰ میلیارد تومان است که میزان تخصیص آن بر عهده وزیر ورزش است. این اعتبارات غیر از منابعی است که فدراسیون می‌تواند از طریق حامیان مالی جذب کند.  

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!