پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6973 |
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ |
94 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا،  از میان حدوداً ۵۰۰ نویسنده ای که در کرمانشاه قلم می‌زنند که عمدتاً شاعر و داستان‌نویس هستند، نویسندگانی نیز هستند که خارج از این حوزه ها نیز می نویسند، از جمله آنها می‌توان به آثار نویسندگانی اشاره کرد که سرگذشت و خاطرات خود را نگاشته‌اند؛  به عنوان مثال کتاب “تنبوربان” اثر […]

به گزارش خبرنگار ایرنا،  از میان حدوداً ۵۰۰ نویسنده ای که در کرمانشاه قلم می‌زنند که عمدتاً شاعر و داستان‌نویس هستند، نویسندگانی نیز هستند که خارج از این حوزه ها نیز می نویسند، از جمله آنها می‌توان به آثار نویسندگانی اشاره کرد که سرگذشت و خاطرات خود را نگاشته‌اند؛  به عنوان مثال کتاب “تنبوربان” اثر استاد علی اکبر مرادی و کتاب “از فرش تا عرش” اثر خانم نرگس بزگداری.
این کتاب علاوه بر مقدمه‌ای که صاحب اثر نگاشته است، دارای ۴۳ بخش است و مشتمل بر بخشی از خاطرات، آرزوها، تجربیات و ایده‌ها و برنامه‌های نویسنده است. نام این کتاب برگرفته از کتاب ضد خاطرات آندره مالرو، نویسنده‌ فرانسوی است.
قبادی علاوه بر بیان زندگی‌نامه‌ی شخصی خود و خاطراتش گریزی هم به شهر خود هرسین و ویژگی های شهر و مردمش زده است. در بخش هایی هم به خاطرات افراد دیگری با سن و سال، مشاغل و موقعیت های اجتماعی مختلف که وجه مشترک همه‌ی آنان انسانیت و اخلاق و ایمان باشد پرداخته است؛  در این کتاب تقدیر و تشکر، انتقاد و تقدیم هم صورت گرفته است.
مهندس علی قبادی دارای مدارج علمی دانشگاهی در چندین رشته‌ی مهندس مکانیک، مهندس شهرسازی، مدیریت دولتی، سینما و برنامه ریزی شهری تا مقطع فوق لیسانس است.
تاکنون از این نویسنده ده‌ها مقاله‌ی علمی، فرهنگی و هنری و پنج عنوان کتاب نظیر آینه‌ی خیال، زیبایی ها، شهر آرمانی، درآمدی بر سینمای دینی و ضد خاطرات چاپ و منتشر شده است.
قبادی علاوه بر اینها سه فیلم کوتاه مستند و داستانی را هم ساخته است. در سوابق شغلی ایشان می‌توان به شهردار هرسین، معاونت های مختلف در فرمانداری کرمانشاه و عضویت در شوراها و کمیسیون‌های تخصصی، تدریس در دانشگاه و مدیر مسئولی مجله علم و هنر اشاره کرد.
طراحی جلد این کتاب را فاطمه یزدانی فر و صفحه آرایی و اماده سازی آن را هستی مرادی انجام داده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!