پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6975 |
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ |
99 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

عین الله کشاورز ترک روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:بازرسی ادواری از کارگاه‌های مشمول ماده ۸۵ قانون کار در استان به صورت مستمر و سرزده به منظور صیانت از نیروی کار انجام می شود. وی گفت: کارگاه مشمول قانون کار که مقررات و ضوابط ایمنی را رعایت نکنند و به تذکرات […]

عین الله کشاورز ترک روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:بازرسی ادواری از کارگاه‌های مشمول ماده ۸۵ قانون کار در استان به صورت مستمر و سرزده به منظور صیانت از نیروی کار انجام می شود.
وی گفت: کارگاه مشمول قانون کار که مقررات و ضوابط ایمنی را رعایت نکنند و به تذکرات و اخطارهای بازرسان سازمان بی توجه باشند ضمن اعمال ماده ۱۰۵ قانون کار شامل پلمب کارگاه های کار خطرناک،کارفرمای آنها به دادگاه معرفی می شود.
کشاورز ترک با تاکید بر آموزش ایمنی در کارگاه های مشمول قانون کار، افزود: به منظور پیشگیری از بروز سوانح و حوادث کارگری، موضوع آموزش در دستور کار قرار گرفت و در سال گذشته ۱۰ هزار و ۸۳۱ نفر ساعت آموزش در سطح استان برگزار شد.
این مسوول با اشاره به دادخواست های کارگری، افزود:سال گذشته چهار هزار و ۵۵۶ دادخواست در هیات تشخیص اداره کار استان دریافت شد که با رسیدگی صورت گرفته برای سه هزار و ۹۴۵ مورد آنها دادنامه صادر گردید.
وی اضافه کرد: همچنین در هیات حل اختلاف اداره کار استان نیز یک هزار و ۸۲۷ دادخواست دریافت شد که به صدور هزار و ۵۶۲ دادنامه و هزار و ۶۰۲ رای سازشی منجر گردید.
استان قزوین ۲۴۱ تشکل کارگری و کارفرمایی مشمول قانون کار و ۱۶۰ هزار کارگر دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!