شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6981 |
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱ |
92 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

نوربخش داداشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: سامانه بارشی فعلی که در استان حاکم است عصر امروز از شرق گلستان خارج می شود و از فردا پنجشنبه  به طور موقت شاهد افزایش محسوس دما خواهیم بود. وی افزود : پس از وقفه ای چند ساعته، عصر پنجشنبه سامانه جدید بارشی […]

نوربخش داداشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: سامانه بارشی فعلی که در استان حاکم است عصر امروز از شرق گلستان خارج می شود و از فردا پنجشنبه  به طور موقت شاهد افزایش محسوس دما خواهیم بود.
وی افزود : پس از وقفه ای چند ساعته، عصر پنجشنبه سامانه جدید بارشی از نواحی غربی وارد گلستان می شود که این رخدادجوی با وزش شدید باد تا سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت همراه خواهد بود.
داداشی خاطرنشان کرد : با استقرار سامانه جدید بارشی، روزهای جمعه ، شنبه ، یکشنبه و دوشنبه بارش رگباری باران در بیشتر نقاط استان اتفاق می افتد.
وی یادآور شد: بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی بارش باران تا بیشینه ۱۵ میلیمتر در نواحی کوهپایه ای دور از انتظار نیست و مناطق دشتی استان هم از نعمت الهی بی بهره نخواهد بود.
مدیرکل هواشناسی گلستان پیش بینی کرد که میزان بارش‌ها در اردی بهشت ماه شرایط نرمالی نسبت به دوره مدت بلند مدت داشته باشد.
گلستان با گستره افزون بر ۲۰ هزار کیلومتر مربع و برخورداری از هفت اقلیم آب و هوایی، ۲۸ مرکز باران سنجی برخط و ۱۴۰ مرکز ایستگاه هواشناسی دارد.
گلستان از جنوب با سمنان، از شرق با خراسان شمالی، از غرب با مازندران و از شمال با ترکمنستان همسایه است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!