چهارشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6985 |
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱ |
87 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا  از خبر روز چهارشنبه فرمانداری شهرستان دماوند، رضا طاهرخانی با بیان اینکه قیمت نان سنتی هیچگونه افزایشی در شهرستان نداشته است، افزود: «شایعاتی که در فضای مجازی مبنی بر افزایش قیمت نان سنتی اعم از نان بربری، سنگک، لواش و … وجود دارد، تکذیب می‌شود. فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اینکه […]

به گزارش ایرنا  از خبر روز چهارشنبه فرمانداری شهرستان دماوند، رضا طاهرخانی با بیان اینکه قیمت نان سنتی هیچگونه افزایشی در شهرستان نداشته است، افزود: «شایعاتی که در فضای مجازی مبنی بر افزایش قیمت نان سنتی اعم از نان بربری، سنگک، لواش و … وجود دارد، تکذیب می‌شود.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اینکه هرگونه افزایش قیمت نان سنتی توسط نانوایان تخلف است، افزود: همشهریان می‌توانند از طریق سامانه‌ تلفنی گویای  ۱۲۴ تخلفات صورت‌گرفته در این خصوص را گزارش نمایند که سریعاً از طریق بازرسین بررسی و با فرد متخلف برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به تشدید نظارت ها در سطح شهرستان دماوند از واحد های صنفی افزود: بازرسان در سطح شهرستان در تمامی روزهای هفته فعال هستند و با واحدهای نانوایی متخلف به طور قاطع برخورد خواهند کرد.

طاهرخانی با اشاره به قیمت نان‌های فانتزی در شهرستان افزود: از ابتدای اردیبهشت به دلیل اینکه آرد نان‌های فانتزی به قیمت آزاد به نانوایان ارائه شد، قیمت آن در شهرستان رقابتی می‌باشد و شامل قیمت گذاری نیست.

وی در ادامه عنوان داشت: قیمت گذاری نان‌های فانتزی و حجیم رقابتی است، زیرا آرد آنها آزاد است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!