جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6987 |
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱ |
89 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

احسان عباسپور چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرستان آبادان شرایط ویژه‌ای دارد و یک لحظه غفلت تلاش چند ماهه را از بین می‌برد، به طوری که برگزاری یک دورهمی کوچک باعث انتشار گسترده ویروس کرونا در این شهرستان خواهد شد. وی افزود: شهروندان باید تا مهار کامل و شکست کرونا، دستورالعمل های بهداشتی […]

احسان عباسپور چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرستان آبادان شرایط ویژه‌ای دارد و یک لحظه غفلت تلاش چند ماهه را از بین می‌برد، به طوری که برگزاری یک دورهمی کوچک باعث انتشار گسترده ویروس کرونا در این شهرستان خواهد شد.
وی افزود: شهروندان باید تا مهار کامل و شکست کرونا، دستورالعمل های بهداشتی را همچنان جدی گرفته و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و با حضور نیافتن در اجتماعات در قطع زنجیره انتقال کرونا مشارکت کنند.
فرماندار ویژه آبادان با اشاره به اینکه رنگ آبی به معنای رفتن کرونا نیست گفت: آبادان از وضعیت نارنجی کرونا به رنگ آبی تغییر پیدا کرده است ولی این رنگ‌ها گول زننده است و با غفلت شاهد برگشت به وضعیت قرمز و پرخطر خواهیم بود.
عباسپور بیان کرد: شهروندان از دوستان، همسایگان، فامیل و بستگان خود بخواهند مسوولانه تر نکات بهداشتی و دستورالعمل های اعلامی را رعایت کنند.
وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان آبادان به میزان قابل توجهی کاهش یافته است گفت: مردم برای حفظ سلامتی خود باید بیش از گذشته پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
فرماندار ویژه آبادان گفت: با توجه به فرا رسیدن عید فطر انتظار می‌رود شهروندان و کسبه بازار در رعایت پروتکل‌های بهداشتی  کوشاتر باشند تا بعد از این ایام به لحاظ رنگ‌بندی تغییر منفی نداشته باشیم.
عباسپور استقبال مردم شهرستان آبادان از واکسیناسیون عمومی را در حدانتظار ندانست و گفت: مردم تا ایمن سازی جامعه و انجام واکسیناسیون عمومی همکاری لازم را داشته باشند.
وی اظهار داشت: با واکسیناسیون گروه‌های هدف انتظار می‌رود آبادان از شرایط آبی کرونایی خارج شود هر چند برای کم رنگ شدن ویروس کرونا  رعایت دستورالعمل‌ها بهداشتی همچنان ضروری است.
شهرستان آبادان در وضعیت آبی کرونا قرار دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!