شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7003 |
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱ |
87 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

سید اسدالله جولایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اگر قانون بیمه اجباری شخص ثالت به تصویب مجلس شورای اسلامی نمی رسید سالانه حدود ۴۰۰ راننده بدلیل بدهی وارد زندان می‌شدند. وی بیان کرد: اصلاح قوانین نقش موثری در کاهش ورودی پرونده های قضایی، گرفتاری مردم و ورود به زندان‌ها دارد که […]

سید اسدالله جولایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اگر قانون بیمه اجباری شخص ثالت به تصویب مجلس شورای اسلامی نمی رسید سالانه حدود ۴۰۰ راننده بدلیل بدهی وارد زندان می‌شدند.

وی بیان کرد: اصلاح قوانین نقش موثری در کاهش ورودی پرونده های قضایی، گرفتاری مردم و ورود به زندان‌ها دارد که در این راستا نقش دولت و مجلس شورای اسلامی بسیار مهم است.

رییس هیات امنای ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند کشور اضافه کرد: در زمان حاضر تنها ۴۰ نفر بدلیل بدهی دیه در کشور در بند هستند.

وی با اشاره به همت خیران و ارائه تسهیلات قرض الحسنه برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اظهار داشت: پارسال نزدیک به هشت هزار زندانی جرائم غیر عمد با بدهی ۴۳ هزار میلیارد ریال از زندان آزاد شدند که ۴۵ درصد این مبلغ با گذشت شاکیان و مابقی توسط خیران تامین شد.

جولایی از ارائه تسهیلات بانکی به مددجویان برای آزادی خبر داد و گفت: میزان اختصاص تسهیلات به ستاد دیه از ۲ هزار میلیارد ریال به پنج هزار میلیارد ریال در سال رسیده و اعتبار بیشتری برای رفع نیاز این قشر اختصاص می یابد.

وی به همت مردم استان اصفهان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اشاره کرد و گفت: در ماه رمضان امسال ۳۰۴ زندانی از این استان از بند آزاد شدند که رتبه نخست را در کشور بدست آورد و پس از آن ارومیه و تبریز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

ستاد دیه کشور از ابتدای تاسیس تاکنون ۱۵۰ هزار زندانی غیرعمد را آزاد کرده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!