جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7117 |
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸ |
93 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی – این مرتبه که با دروازه بان پیشین پرسپولیس در دهه ۶۰ تماس گرفتیم اصلا دل و دماغ مصاحبه نداشت. صدای وحید قلیچ گرفته بود و تمایلی به مصاحبه نداشت و باورمان نمی شد پیشکسوت خوش صحبت پرسپولیس ناگهان تبدیل به یک آدم […]

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی –

این مرتبه که با دروازه بان پیشین پرسپولیس در دهه ۶۰ تماس گرفتیم اصلا دل و دماغ مصاحبه نداشت. صدای وحید قلیچ گرفته بود و تمایلی به مصاحبه نداشت و باورمان نمی شد پیشکسوت خوش صحبت پرسپولیس ناگهان تبدیل به یک آدم بی حوصله و کم رمق شده باشد! اگر شما هم می خواهید دلیل این موضوع را بدانید تا انتهای این مصاحبه ما را همراهی کنید؛

خبر دارید که حامد لک دوباره گلر اول پرسپولیس شده و احتمالا جلوی پیکان هم فیکس باشد؟

 ( با بی حوصلگی) مبارک باشد!

اما این موضوعی بود که شما خیلی روی آن اصرار داشته و از کادرفنی پرسپولیس خواستید حامد لک را ببخشند؟

 خُب خدا را شکر بخشیدند!

اتفاقی افتاده آقا وحید؟!

 نه، چیزی نشده است!

اما صدای شما و این بی حوصلگی چیز دیگری می گوید. ببخشید شاید بد موقع مزاحم شدید؟

 نه برادر! این حرف ها چیست؟ یک مقداری خودم … بگذریم!

اگر می شود نگذریم! چیزی شده است؟

 گفتم که بهتر است بی خیال شوید و … ( با اصرار فراوان ما راضی به صحبت می شود) واقعا نمی دانم چه بگویم اما به ارواح خاک مادرم شرمنده همسرم شدم!

چرا؟!

 شاید گفتن اش صحیح نباشد اما … ( باز سکوت می کند)

لطفا ادامه دهید ؟

 خیلی سخت است که بگویم اما همسرم گفت بیرون می روی چند تا نان سنگک هم بخر اما …

اما چی؟!

 پول خرید چند تا نان سنگک را نداشتم و مجبور شدم به دروغ به همسرم بگویم یادم رفت!

یعنی شما پول خرید چند نان سنگک را هم ندارید؟

 گفتم به روح مادرم اگر دروغ بگویم! بعد از ۱۲ سال بازی در پرسپولیس به خدا روز ۲۵ ماه که می شود تن و بدنم می لرزد.

چرا؟

 در تهرانسر مستأجر هستم و فکر هم نکنید خانه ویلایی است. یک آپارتمان کوچک ۷۰ متری است که ۲۵ به ۲۵ ماه باید اجازه خانه بدهم و وقتی این روز فرا می رسد تن و بدنم می لرزد. ترس تمام وجودم را فرا می گیرد که … متأسفم برای خودم که عمرم را … بگذریم!

 واقعا باورش سخت است که شما بعد از ۱۲ سال بازی در پرسپولیس هنوز لنگ کرایه خانه یا … باشید؟

 قسم خوردم برای شما!

بله، ما که باور داریم. منظورم این است که به هر حال شما یا کسانی که بیش از ۱۰ سال در پرسپولیس یا استقلال توپ زده اند باید ارج و قرب بیشتری داشته باشند؟

 شنیدم آقای رئیسی رئیس جمهور در ضیافت افطاری با ورزشی ها محترم گفته اند ” ورزشکاران نباید دغدغه کار داشته باشند.” حالا من وحید قلیچ این دغدغه را دارم و باید چه کار کنم؟ شما فیلم تلخی که از رضا رویگری را دیدید؟

بله، بسیار تلخ و دردناک بود.

 من هم رضا رویگری فوتبال هستم با این تفاوت که هنوز کارم به خانه سالمندان نکشیده و شرمنده زن و بچه ام هستم. لنگ چند تا نان سنگک که … باز دم پرویز پرستویی و سینمایی ها گرم که خیلی زود تصمیم گرفتند به داد رضا رویگری برسند و امیدوارم این اتفاق هرچه زودتر برای او بیفتد و خانه و پرستار برایش بگیرند.

انتظار شما از مسئولان باشگاه پرسپولیس چیست؟

 والله رضا درویش که ظاهرا رفیق ۴۰ ساله ماست اما فقط یک بار او را دیدیم. توقع زیادی نداریم اما یک جمله می خواهم بگویم که امیدوارم آقایان آن را خوب به یاد بسپارند.

بفرمایید؟

 به نظر من پیشکسوت واقعی پرسپولیس کسی است که ۱۰ سال در این باشگاه بازی کرده باشد. ۱۰ سال با بی پولی های پرسپولیس ساخته باشد نه اینکه با یکی دو سال بازی  در این تیم حالا پیشکسوت شود. کسانی را داریم که پیراهن پرسپولیس را خیلی راحت و ارزان به تیم رقیب فروخته اند اما ارج و قربی بیشتر از وحید قلیچ دارند.

منظور شما محمد محمدی است؟

من هیچ اسمی نمی آورم. پرسپولیس اما خودش به اندازه کافی پیشکسوت زحمتکش دارد که سال ها پیراهن این تیم را با افتخار پوشیده و به پیشنهادات بهتر رقیبان جواب رد داده باشند. به هر حال ببخشید خیلی پرحرفی کردم.

 نه، اتفاقا خیلی هم خوب شد این حرف ها را زدید. ما فکر کردیم شاید از ما خبرنگاران یا به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی دلخور هستید که

شما خبرنگاران که تاج سر ما هستید. شما همیشه از ما پیشکسوتان یاد می کنید و وضعیت تان می دانم بهتر از ما نیست. متأسفانه بی توجهی به پیشکسوتان از باشگاه شروع می شود تا به بازیکن می رسد. من یک مثالی برای شما بزنم. وقتی بازیکن امروز پرسپولیس وضعیت وحید قلیچ را می بیند با خود می گوید چرا باید قرارداد پایین ببندم؟ فردا روز که این بازیکن لنگ شود چه کسی به دادش می رسد؟ بنابراین طبیعی است راضی نشود با قرارداد معمولی و معقول تمدید کند. او وحید قلیچ و وحید قلیچ ها را می بیند که پس از خداحافظی از دنیای بازی به چه حال و روزی افتاده اند و باشگاه چقدر به آنها بی توجه شده است. به همین خاطر هم سعی می کنند بالاترین قرارداد را ببندند یا اینکه قید حضور در پرسپولیس را بزنند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!