جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7125 |
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸ |
84 بازدید
۰
7
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی – چه بخواهیم و چه نخواهیم زندگی همه ما به فضای مجازی گره خورده و اکثر مردم از فضای مجازی استفاده می‌ کنند. با این حال همین فضای مجازی جدا از خوبی‌هایی که دارد، می‌تواند بسیار مضر هم باشد که در این خصوص […]

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی –

چه بخواهیم و چه نخواهیم زندگی همه ما به فضای مجازی گره خورده و اکثر مردم از فضای مجازی استفاده می‌ کنند. با این حال همین فضای مجازی جدا از خوبی‌هایی که دارد، می‌تواند بسیار مضر هم باشد که در این خصوص می‌شود، مثال‌های زیادی زد. با این حال خیلی از کارشناسان معتقدند، فضای مجازی برای فوتبال ما بسیار خطرناک است و حضور پررنگ فوتبالیست‌ها، مربیان و حتی مدیران در این فضا به یک معضل بزرگ در فوتبال تبدیل شده است.

مهدی عبدی مهاجم با استعداد و جوان پرسپولیس که طی سال‌های اخیر عملکرد خوبی در این تیم داشته و گل‌های مهمی هم برای تیمش به ثمر رسانده، در چند روز اخیر به دلیل ترک بازی دوستانه تیمش و شرکت در جشن قهرمانی تیم شهرش یعنی نساجی در جام حذفی حسابی خبرساز شد و همین موضوع برای این بازیکن جریمه‌هایی هم در پی داشت. به غیر از جریمه نقدی، عبدی از سوی کادرفنی پرسپولیس از حضور در چند جلسه تمرینی هم منع شد تا دیگر این رفتار غیرحرفه‌ای خود را تکرار نکند. اما این موضوع تنها کار غیر حرفه‌ای مهاجم جوان پرسپولیس نبود. عبدی که مدت‌هاست برای پرسپولیس گل نزده، چند شب قبل و در حالی که تیمش بازی بسیار مهمی را در لیگ مقابل پیکان در پیش داشت، تا پاسی از شب در فضای مجازی حضور داشت و به جای استراحت مشغول لایک کردن و یا دیدن لایوهای اینستاگرامی بود. البته ذکر این نکته ضروری است که عبدی تنها بازیکنی نیست که در فضای مجازی فعالیت دارد و یا تا دیروقت در اینستاگرام حضور دارد. با این حال این مهاجم جوان که به تازگی هم حاشیه ساز شده بود، باید خیلی بیشتر مراقب رفتار خود باشد و حضور در فضای مجازی را کنترل کند.

به هرحال این روزها به وسیله همین فضای مجازی و تکنولوژی، فوتبالیست‌ها خیلی بیشتر از قبل زیر ذره بین هستند و پیگیری کارهایشان در فضای مجازی کار زیاد سختی نیست.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!