جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7143 |
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ |
105 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی روز چهارشنبه در پایان سفر خود به جزیره قشم در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در حوزه فرهنگی برنامه های جدی در بنیاد شهید آغاز شده که سرمایه گذاری لازم برای برنامه های شاخصی نظیر ساخت ۳۰ فیلم سینمایی برای ۳۰ استان با هدف به تصویر کشیدن شخصیت شهدای […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی روز چهارشنبه در پایان سفر خود به جزیره قشم در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در حوزه فرهنگی برنامه های جدی در بنیاد شهید آغاز شده که سرمایه گذاری لازم برای برنامه های شاخصی نظیر ساخت ۳۰ فیلم سینمایی برای ۳۰ استان با هدف به تصویر کشیدن شخصیت شهدای ممتاز آن استان ها در حوزه ایثار و شهادت انجام شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر برگزاری جشنواره های فرهنگی متعدد، حمایت از شرکت های دانش بنیانی که توسط ایثارگران اداره می شود نیز مد نظر می‌باشد.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور توضیح داد: دانش بنیان کردن مراکز اقتصادی وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با جدیدت در دستور کار برنامه سال ۱۴۰۱ قرار دارد.

قاضی زاده هاشمی اضافه کرد: در موضوع رسیدگی به خانواده های ایثارگر قشم، مسکن، اشتغال، تبدیل وضعیت و صدور مجوزهای اشتغال با فرمانداری منطقه آزاد قشم گفت و گو شد و قول همکاری جدی از سوی آنان داده شد.

وی گفت: همچنین مقرر شد زمینی از سوی سازمان منطقه آزاد قشم برای احداث یک اردوگاه و مرکز اقامتی و سیاحتی برای خانواده های ایثارگر سراسر کشور در اختیار بنیاد شهید قرار گیرد.

قاضی زاده هاشمی گفت: خوشبختانه توافقات و مصوبات خوبی در این سفر رقم خورد که ان شاء الله با پیگیری لازم به نتیجه خواهد رسید.

وی همچنین از افزایش حقوق والدین شهدا و ارتقای ضریب حقوق جانبازان خبر داد و افزود: افزایش خدمات درمان و پشتیبانی‌های بیمه‌ای آنان نیز در دستور کار قرار دارد.

 معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور دقایقی پیش قشم را به مقصد بندرعباس ترک کرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!