جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7147 |
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ |
73 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی – تیم فوتبال پرسپولیس با رای کمیته انضباطی بازی رفت و برگشت خود مقابل سپاهان را باید در زمین بی طرف برگزار کند که در همین رابطه بازی رفت این دو تیم به میزبانی سپاهان و در شهر اراک برگزار شد. از طرف […]

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی –

تیم فوتبال پرسپولیس با رای کمیته انضباطی بازی رفت و برگشت خود مقابل سپاهان را باید در زمین بی طرف برگزار کند که در همین رابطه بازی رفت این دو تیم به میزبانی سپاهان و در شهر اراک برگزار شد.

از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس برای میزبانی از سپاهان در بازی برگشت ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد را معرفی کرده بود اما از آنجایی که مسئولان این ورزشگاه اعلام کردند در صورتی که تماشاگران برای تماشای این بازی به ورزشگاه بیایند از انجام این میزبانی برای این بازی حساس معذورخواهد بود به نظر می‌رسد تصمیم دیگری در این باره لحاظ شود.

این در حالی است که ورزشگاه ثامن شهر مشهد چمن مناسبی ندارد و پرسپولیسی‌ها قصد ندارند در این ورزشگاه به میدان بروند. در این صورت به نظر می‌رسد میزبانی شهر مشهد از پرسپولیسی‌ها برای بازی با سپاهان منتفی خواهد بود.

در همین رابطه باشگاه پرسپولیس پیش از تعطیلات عید سعید فطر نامه‌ای به سازمان لیگ نوشت و خواستار مشخص شدن محل میزبانی از بازی با سپاهان شد. در صورتی که به هر دلیل شهر مشهد میزبان این بازی نشود گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها به جز شهر مشهد گزینه‌های دیگری هم برای میزبانی از سپاهان دارند.

ورزشگاه انزلی که در این فصل از سال چمن مناسبی دارد یکی از گزینه‌های باشگاه پرسپولیس برای میزبانی از سپاهان خواهد بود. از طرف دیگر ورزشگاه انقلاب کرج هم یکی دیگر از گزینه‌های پرسپولیسی‌هاست اما شاید به دلیل حضور تماشاگران برای این بازی، اجازه برگزاری بازی در این ورزشگاه داده نشود. همچنین ورزشگاه‌های سیرجان و اراک هم از دیگر گزینه‌های باشگاه پرسپولیس برای میزبانی در این بازی حساس و مهم خواهد بود.

البته در نهایت باید دید اجازه ورود تماشاگران برای تماشای این بازی صادر خواهد شد یا اینکه تصمیم دیگری درباره این بازی لحاظ خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!