پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7231 |
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴ |
84 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل ادراک خبر به نقل ازبلومبرگ، در معاملات امروز بازار جهانی انرژی، قیمت نفت برنت ۳.۹۲ درصد رشد کرد و به ۱۰۹ دلار و ۸ سنت در هر بشکه رسید. قیمت نفت آمریکا هم ۳.۸۲ دلار بالا رفت و به ۱۰۶ دلار و ۳۲ سنت در هر بشکه رسید. […]

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل ادراک خبر به نقل ازبلومبرگ، در معاملات امروز بازار جهانی انرژی، قیمت نفت برنت ۳.۹۲ درصد رشد کرد و به ۱۰۹ دلار و ۸ سنت در هر بشکه رسید. قیمت نفت آمریکا هم ۳.۸۲ دلار بالا رفت و به ۱۰۶ دلار و ۳۲ سنت در هر بشکه رسید.

به گزارش پایگاه رسمی سازمان کشورهای صادرکننده نفت، اوپک، هر بشکه نفت تولیدی این سازمان در معاملات دیروز ۱۰۹.۸ دلار به فروش رسیده است.

به گزارش رویترز، انتشار اخبار مربوط به تصمیم اتحادیه اروپا برای تحریم نفتی روسیه اصلی‌ترین دلیل رشد قیمت این حامل انرژی در بازار جهانی بوده است.

در حالی که به خاطر نگرانی‌ها نسبت به پایین آمدن تقاضای نفت در بازار چین به خاطر شیوع دوباره کرونا و اعمال قرنطینه‌ها قیمت نفت چند روزی پایین آمده بود، اما حرف و حدیث‌ها مربوط به تحریم نفت روسیه از سوی اتحادیه اروپا به عنوان بزرگ‌ترین اتحادیه تجاری در جهان اثر عامل چینی را‌‌‌‌‌‌‌‌ خنثی کرد و باعث رشد قیمت شد.

اورسولا فوندرلاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا، امروز موضوع تحریم گام به گام نفت روسیه را‌‌‌‌‌‌‌‌ به خاطر درگیری نظامی با اوکراین به همراه تحریم چند بانک روسی را‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح کرده است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!