شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 72526 |
تاریخ انتشار : ۰۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷ |
103 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

در حاشیه نمایشگاه گزیده‌ای از دستاورد‌های شاخص پژوهش، فناوری و نوآوری جهاد دانشگاهی به میزبانی سازمان برنامه و بودجه، بومی‌سازی ساخت لوله مغزی سیار (coild tubing) در قالب قرارداد ساخت بار نخست دستآورد شاخص جهاد دانشگاهی تهران اعلام شد. دکتر مسعود کمبرانی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی تهران، از انعقاد قرارداد بومی‌سازی دانش فنی و ساخت […]

در حاشیه نمایشگاه گزیده‌ای از دستاورد‌های شاخص پژوهش، فناوری و نوآوری جهاد دانشگاهی به میزبانی سازمان برنامه و بودجه، بومی‌سازی ساخت لوله مغزی سیار (coild tubing) در قالب قرارداد ساخت بار نخست دستآورد شاخص جهاد دانشگاهی تهران اعلام شد.

دکتر مسعود کمبرانی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی تهران، از انعقاد قرارداد بومی‌سازی دانش فنی و ساخت لوله مغزی سیار بین شرکت ملی نفت (مدیریت پشتیبانی ساخت و تأمین کالا) و سازمان جهاد دانشگاهی تهران خبر داد و گفت: در قالب این قرارداد پس از تدوین دانش فنی و راه‌اندازی خط تولید، تعداد ۵۹ حلقه لوله مغزی سیار با قطر ۵/۱ اینچ تولید خواهد شد.

وی با اشاره به پیچیدگی‌های موجود در تولید این تجهیز در ادامه تولید آلیاژ، تولید تسمه طویل به طول ۶۰۰۰ متر و تبدیل تسمه به لوله را از فن‌آوری‌های موجود در مسیر تولید این لوله برشمرد و افزود: در اجرای این پروژه علاوه‌بر حضور اساتید دانشگاه و متخصصان صنعت، یک شرکت معتبر لوله‌سازی نیز به‌عنوان همکار حضور دارد و امید می‌رود در مدت کمتر از ۳ سال تولید صنعتی این لوله در کشور عملیاتی شود.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی تهران یادآور شد: لوله مغزی سیار از تجهیزات مصرفی در صنعت نفت است که به‌وسیله آن عملیات درون‌چاهی در عمق زیاد انجام می‌شود.

براساس این گزارش، به‌مناسبت هفته دولت، نمایشگاه گزیده‌ای از دستآورد‌های شاخص پژوهش، فن‌آوری و نوآوری جهاد دانشگاهی روز‌های ۸ و ۹ شهریورماه ۱۴۰۱ ساعت ۹ تا ۱۷ به میزبانی سازمان برنامه و بودجه کشور در حال برگزاری است.


بیشتر بخوانید


 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!