پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 72558 |
تاریخ انتشار : ۰۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴ |
83 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

رضا پرکاس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت اظهار کرد: درباره مسابقه فردا باید بگویم که ما یک بازی بسیار مهمی داریم. این بازی برای ما مهم است، چون در خارج از خانه برگزار می‌شود و امیدواریم که از دو بازی پشت سر همی که در خارج از خانه داریم حداکثر […]

رضا پرکاس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت اظهار کرد: درباره مسابقه فردا باید بگویم که ما یک بازی بسیار مهمی داریم. این بازی برای ما مهم است، چون در خارج از خانه برگزار می‌شود و امیدواریم که از دو بازی پشت سر همی که در خارج از خانه داریم حداکثر امتیاز را بگیریم تا هم شرایط ما در جدول مستحکم‌تر شود و هم یک شادی مضاعف برای مردم آبادان داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس یک تیم شناخته شده است که هر سال برای قهرمانی بسته می‌شود و هدف آنها بازی‌های آسیایی است. پرسپولیس تیمی است که کادر فنی ثابتی دارد و بالای ۷۰ درصد بازیکنان‌شان ثبات داشته‌اند و از یک ترکیب فوق‌العاده بهره می‌برند. پرسپولیس را آنالیز کردیم و روی برنامه‌های خودمان هم تمرین کردیم. امیدوارم بازی فردا زیبا باشد. هر وقت بازی زیبا باشد قطعاً نتیجه هم در پی خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سؤال در بازی فردای تیمش بانوان  هوادار آبادانی در ورزشگاه حضور خواهند داشت، گفت: مدیریت باشگاه ما این درخواست را داشت که امکان حضور هواداران آبادانی فراهم شود تا بانوان آبادانی در کنار دیگر بانوان بتوانند از این بازی لذت ببرند.

«علی‌رغم نتایجی که پرسپولیس گرفته است، هواداران این تیم انتظار بازی هجومی‌تری از تیم‌شان دارند. نگرانی از بازی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی ندارید؟»، پرکاس در واکنش به طرح این پرسش تصریح کرد: درباره پرسپولیس باید اعضای کادر فنی این تیم نظر بدهند. ما نظر خاصی در مورد پرسپولیسی‌ها نداریم و آنها را به عنوان یک حریف فوتبالی نگاه می‌کنیم. قطعا دغدغه هواداران آنها هم برای خودشان قابل احترام است، ما آنها را به عنوان یک حریف قوی برخورد می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم راهکارهایی که مدنظر داریم بچه‌ها به نحو خوبی انجام بدهند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!