پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 72566 |
تاریخ انتشار : ۰۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴ |
102 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

بهتاش فریبا درباره عملکرد هفته‌های ابتدایی مسابقات لیگ برتر تیم فوتبال استقلال، اظهار کرد: در هر ۳ دیداری که استقلال مقابل حریفانش قرار گرفت از لحاظ تاکتیکی و فنی بازی‌های خوبی را از تیم‌ها دیدیم. تیم‌های سپاهان، ملوان و مس کرمان بسیار تیم‌های سخت کوشی و دونده بودند. در بازی آخر که استقلال در برابر […]

بهتاش فریبا درباره عملکرد هفته‌های ابتدایی مسابقات لیگ برتر تیم فوتبال استقلال، اظهار کرد: در هر ۳ دیداری که استقلال مقابل حریفانش قرار گرفت از لحاظ تاکتیکی و فنی بازی‌های خوبی را از تیم‌ها دیدیم. تیم‌های سپاهان، ملوان و مس کرمان بسیار تیم‌های سخت کوشی و دونده بودند. در بازی آخر که استقلال در برابر مس کرمان قرار گرفت، بازیکنان کمی در گلزنی مشکل داشتند و فقط موفق به زدن یک گل توسط یامگا شدند، اما باید بدانیم که در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بازی راحتی مقابل هیچ تمی نداریم.

پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد که استقلال در دیدار مقابل مس کرمان روی یک اتفاق گل زد، تصریح کرد: همیشه این اتفاقات است که باعث گلزنی می‌شود و فوتبال را شیرین می‌کند. از قبل نمی‌شود گفت چه اتفاقاتی در طول بازی رخ خواهد داد و اگر گلی زده می‌شود روی اتفاقات و اشتباهات بازیکنان است.

وی در مورد اینکه در بازی‌های نخست، بازیکنان استقلال از لحاظ بدنی و هماهنگی در شرایط خوبی نبودند، تاکید کرد: متأسفانه بازیکنان استقلال به خاطر اینکه تازه فصل بدنسازی را پشت سر گذاشته بودند، هنوز بدن‌های‌شان آماده نبود که باید برای آمادگی کامل بازیکنان به آنها وقت بدهند. به زودی استقلال به فرم ایده‌آل و نرمال بازخواهد گشت. باید بازیکنان به مرور در بازی‌های آینده با هم هماهنگ شوند و تمام دستورات و تاکتیک‌های سرمربی را در زمین پیاده کنند. مهدی قایدی و محمد محبی هنوز به آمادگی ۱۰۰ رصدی نرسیده‌اند و به طور حتم بعد از رسیدن به فرم ایده‌آل عملکرد درخشانی خواهند داشت و روند رو به رشد تیم را استارت خواهند زد.

فریبا اضافه کرد: روبرت لواندوفسکی بعد از اینکه به بارسلونا پیوست در سه بازی اول دوستانه و دو دیدار در لالیگا اصلاً خوب نبود، اما با هماهنگ شدن در ترکیب تیم بارسا، هر هفته ۲ یا ۳ گل می‌زند. بر همین اساس باید به بازیکنان تازه وارد حتی اگر بهترین گلزن جهان هم باشند فرصت داد تا با تاکتیک و نفرات تیم هماهنگ شود.

کارشناس فوتبال در خصوص دیدار استقلال با نفت مسجدسلیمان در هفته چهارم لیگ برتر عنوان کرد: استقلال باید در هوای بسیار گرم مسجدسلیمان با یک تیم خوب دیگر بازی کند. همیشه تیم‌های رضا مهاجری سخت کوش و دونده هستند. نفت مسجدسلیمان در هفته سوم مقابل پیکان میزبان بود، اما این دیدار را ۲ بر یک واگذار کرد. به طور حتم آنها مقابل استقلال تلاش می‌کنند تا امتیازات از دست رفته بازی قبل خودشان را جبران کنند. از این هفته نیز استقلال با آمادگی خوبی به مصاف این تیم خواهد رفت.

فریبا در پایان در پایان در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: از قبل معلوم بود که چه کسی رئیس فدراسیون فوتبال می‌شود. امیدواریم تاج بعد از نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون یک مربی  دیگر برای تیم ملی بیاورد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!