سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 72754 |
تاریخ انتشار : ۰۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۴۴ |
91 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی صفر بر صفر تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: عصر بخیر بازی سختی بود اما مساله سختی که وجود داشت، بازی کردن در دمای ۴۰ درجه بود. در نیمه اول تا ۱۵ دقیقه اول نتوانستیم موقعیتی ایجاد کنیم و […]

ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی صفر بر صفر تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: عصر بخیر بازی سختی بود اما مساله سختی که وجود داشت، بازی کردن در دمای ۴۰ درجه بود. در نیمه اول تا ۱۵ دقیقه اول نتوانستیم موقعیتی ایجاد کنیم و حریف تا ۳۰ دقیقه اول خوب کار کرد اما در ۱۵ دقیقه پایانی بازی خوب بازی کردیم و موقعیت ایجاد کردیم. در نیمه دوم شروع خوبی داشتیم و چند موقعیت ایجاد کردیم.

او ادامه داد: تمام‌کنندگی خوبی نداشتیم و امیدوارم این مساله را بهبود ببخشیم. این نتیجه مطلوب ما نبود و ما سه امتیاز بازی را می‌خواستیم. تیم حریف بازیکنان خوبی داشت و عملکرد خوبی از خود ارائه داد. با وجود اینکه حریف خوبی داشتیم اما دمای بازی شرایط سختی برای ما ایجاد کرد.

سرمربی استقلال افزود: من هیچ ناهماهنگی ندیدم. من به نظرهای مطرح شده احترام می‌گذارم. سال گذشته استقلال فقط دفاع می‌کرد و از تک موقعیت‌ها استفاده می‌کرد اما استقلال الان دارد بازی می‌کند و نیاز به زمان داریم تا به کیفیت مورد نظر خود دست پیدا کنیم. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم اما به گل دست پیدا نکردیم. ما مهاجمان قابل توجهی داریم و فرصت‌های زیادی داشتیم. ما در مسیر درستی قرار داریم و فضا داریم که پیشرفت کنیم و این مساله را ادامه خواهیم داد.

او در پایان گفت: ما بهترین شانس‌ها را داشتیم و حریف را دست کم نگرفتیم اما شانس‌های حریف بیشتر از ما نبود. ما بهترین فرصت‌ها را در این بازی داشتیم. جو خوبی در ورزشگاه وجود داشت و بازی خوبی برای تیم‌ها بود. تبریک می‌گویم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!