چهارشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7279 |
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰ |
230 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

محمد اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: روز آینده در استان‌های نیمه‌ غربی کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز و نواحی مرکزی کشور وزش باد شدید موقت، رگبار و رعد و برق گاهی گرد و خاک داریم و این شرایط روز جمعه […]

محمد اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: روز آینده در استان‌های نیمه‌ غربی کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز و نواحی مرکزی کشور وزش باد شدید موقت، رگبار و رعد و برق گاهی گرد و خاک داریم و این شرایط روز جمعه در اغلب مناطق کشور غیر از هرمزگان و سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز شنبه ۱۷ اردیبهشت در نوار شمالی کشور، شمال فارس، برخی نقاط استان‌های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد و روز یکشنبه در شمال‌غرب و شمال‌شرق کشور بارش خواهیم داشت.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امشب و همچنین روز آینده با انتقال گرد و خاک از روی عراق به کشورمان در استان‌های واقع در نوار غربی کشور گرد و خاک خواهیم داشت.

اصغری افزود: روزهای جمعه و شنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی کاهش دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

وی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا نیمه‌ابری و در برخی نقاط همراه با وزش باد شدید و گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۲۶ و ۱۵ درجه خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۴۱ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و اردبیل، شهر‌کرد و همدان با کمینه دمای ۷ درجه بالای صفر خنک‌ترین مراکز استان خواهند بود.

انتهای پیام/


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!