چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 72856 |
تاریخ انتشار : ۰۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۲۶ |
115 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادارک خبر، توفانهای شدید که مناطق وسیعی از ایالتهای میشیگان و اوهایوی آمریکا را در بر گرفت به قطع شدن برق بیش از ۶۵۰۰۰۰ مشترک در این منطقه و کشته شدن سه نفر انجامید. به نوشته نشریه نیویورک تایمز، یکی از کشته ها پسربچه ۱۱ ساله است.  باب اوراوک، کارشناس هواشناسی سازمان ملی […]

به گزارش ادارک خبر، توفانهای شدید که مناطق وسیعی از ایالتهای میشیگان و اوهایوی آمریکا را در بر گرفت به قطع شدن برق بیش از ۶۵۰۰۰۰ مشترک در این منطقه و کشته شدن سه نفر انجامید.

به نوشته نشریه نیویورک تایمز، یکی از کشته ها پسربچه ۱۱ ساله است.  باب اوراوک، کارشناس هواشناسی سازمان ملی آب و هوایی آمریکا گفت چندین طوفان باعث وزش باد با سرعت ۶۰ تا ۸۰ مایل در ساعت در بخش‌هایی از ایالتهای ایلینوی، ایندیانا، میشیگان و اوهایو شد.

بر اساس گزارش نیویورک تایمز، جو سلرز، یک کارشناس دیگر هواشناسی آمریکا هم اظهار کرد، این طوفان در ادامه به سمت جنوب و به ایالت آرکانزاس آمریکا وارد شد و باران شدید و سیل در بخش شمالی این ایالت به وقوع پیوست.

پلیس شهر بنتونویل ایالت آرکانزاس اعلام داشت، یک پسربچه هنگام بازی در نزدیک یک محل انباشت آب باران شدید به داخل آب افتاده و با جریان به داخل مجرای فاضلاب کشیده شد و جان باخت اما یک زن که میخواست او را نجات دهد، نجات یافته و در بیمارستان بستری شد.

مقامات شهر تولدو در ایالت اوهایو نیز ازکشته شدن یک زن آمریکایی به سبب سقوط درخت در اثر توفان خبر دادند.

بر اساس این گزارش هر چند مقامات آمریکا از وصل مجدد برق مشترکان در اوایل روز سه شنبه خبر دادند اما همچنان در ظهر سه شنبه حدود ۳۰۰۰۰۰ مشترک در ایالت میشیگان و حدود ۸۰۰۰ مشترک نیز در ایالت ایندیانا همچنان بدون برق بودند.

اوراوک گفت، دوشنبه شب توفانهای بیشتری در مرکز ایالت ایلینوی و شمال غرب ایندیانا شکل گرفت و احتمالا در ادامه مناطقه بیشتری گرفتار موج دیگری از توفانهای قوی شدند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!