جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 72985 |
تاریخ انتشار : ۰۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶ |
105 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادارک خبر، فرماندار ایالت می سی سی پی در جنوب ایالات متحده آمریکا با اعلام اینکه ۱۶۰ هزار نفر در جکسون پایتخت این ایالت با مشکل تامین آب شیرین مواجه هستند از برقراری وضعیت اضطراری در این ایالت به خاطر مشکل کم آبی خبر داد. «تت ریوز» فرماندار می سی سی پی در […]

به گزارش ادارک خبر، فرماندار ایالت می سی سی پی در جنوب ایالات متحده آمریکا با اعلام اینکه ۱۶۰ هزار نفر در جکسون پایتخت این ایالت با مشکل تامین آب شیرین مواجه هستند از برقراری وضعیت اضطراری در این ایالت به خاطر مشکل کم آبی خبر داد.

«تت ریوز» فرماندار می سی سی پی در یک نشست خبری با اضطراری خواندن شرایط گفت: شهر آب کافی برای مقابله با آتش سوزیها، شست و شو و دیگر نیازهای ضروری ندارد.

وی نقص عمده در زیرساختهای سیستم تصفیه آب شهر جکسون و خسارات سیل اخیر به زیرساختهای آبی را از مشکلات عمده و طولانی مدت پایتخت می سی سی پی خواند.

براساس گزارش خبرگزاری آناتولی، بحران آب بسیاری از مردم این ایالت را در تامین آب آشامیدنی و در برخی موارد بی آبی کامل قرار داده است.

بیش از یک ماه است که مردم می سی سی پی تحت دستور العمل جوشاندن آب هستند اما مشکل کنونی فراتر از آن است. مقامات ایالتی از مردم خواسته‌اند که از آب موجود برای پخت و پز و شستن دندانهای خود استفاده نکنند چرا که نگران تمام شدن کامل آب هستند به طوریکه مردم حتی نتوانند توالتهای خود را تمیز کنند!

«دلبرت هوسمن» از مقامات ایالتی می سی سی پی نیز در یک نشست خبری گفته، سیستم تصفیه آب و فاضلاب شهر که به ۲۵۰ هزار نفر خدمات رسانی می‌کند در آستانه فروپاشی کامل قرار دارد و ما نگران سلامت و ایمنی شهروندان هستیم.

خبرگزاری رویترز، بحران کم آبی در می سی سی پی را یک بحران کامل خوانده و نوشته، زندگی در این ایالت به خاطر کم آبی مختل شده است.

م

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!