جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7299 |
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴ |
238 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی – سانتی مینا، فوتبالیست اسپانیایی به دلیل مجرم شناخته‌شدن در یک پرونده سوء استفاده جنسی به ۴ سال زندان محکوم شد. مهاجم تیم فوتبال سلتاویگو از سوی دادگاهی در آلمریای اسپانیا به جرم آزار و اذیت جنسی به چهار سال زندان و پرداخت […]

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی –

سانتی مینا، فوتبالیست اسپانیایی به دلیل مجرم شناخته‌شدن در یک پرونده سوء استفاده جنسی به ۴ سال زندان محکوم شد.

مهاجم تیم فوتبال سلتاویگو از سوی دادگاهی در آلمریای اسپانیا به جرم آزار و اذیت جنسی به چهار سال زندان و پرداخت ۵۰ هزار یورو به قربانی محکوم شد. با این حال، این مهاجم از اتهام تجاوز به عنف (تجاوز با اعمال خشونت و زور) تبرئه شده است، این در حالی است که دیوید گلدار دیگر متهم این پرونده (هم‌تیمی سابق مینا) که در تیم ایبیسا بازی می‌کند از تمام اتهامات تبرئه شده است.

این ۲ نفر به خاطر اتفاقی که در سال ۲۰۱۷ رخ داد، محاکمه شدند. در آن سال هر دو برای والنسیا بازی می‌کردند. وکلای مهاجم سابق والنسیا و تیم ملی زیر ۲۱ سال اسپانیا گفته‌اند این هفته علیه حکم دادگاه درخواست تجدید نظر خواهند کرد.

مینا که دوران حرفه‌ای خود را در سلتا آغاز کرد و سپس بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ برای والنسیا بازی می‌کرد، اواخر سال ۲۰۱۹ به تجاوز جنسی متهم شد. از آن زمان مراحل قانونی رسیدگی به این پرونده ادامه داشت، تا این که سرانجام امروز حکم صادر شد. مینا در این مدت به بازی برای سلتا ادامه داده است. قاضی تارسیلا مارتینس برای این بازیکن چهار سال حبس و همچنین جریمه نقدی و منع تردد در فاصله ۵۰۰ متری قربانی به مدت ۱۲ سال را صادر کرده است.

در همین حال، سلتاویگو روز چهارشنبه اعلام کرد که مینا را از ترکیب تیم کنار گذاشته تا تکلیف نهایی این پرونده روشن شود. باشگاه سلتاویگو تاکید کرد که تعلیق او از فعالیت در تیم بزرگسالان یک اقدام پیشگیرانه برای حفظ وجهه باشگاه است.

مینای ۲۶ ساله در این فصل ۳۶ بازی برای این باشگاه در تمامی رقابت‌ها انجام داده و ۹ گل به ثمر رسانده و ۵ پاس گل داده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!