جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 73012 |
تاریخ انتشار : ۰۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳ |
91 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به مناسبت زادروز جهان پهلوان تختی که به عنوان روز ملی کشتی در تقویم رسمی‌ثبت شده است، مراسم رونمایی از دیوار نگاره جهان پهلوان غلامرضا تختی در محله شوش تهران با حضور مسئولان فدراسیون کشتی و شهرداری تهران برگزار شد. رییس فدراسیون کشتی در این مراسم، گفت: پدرم همیشه می‌گفت نانی که سر سفره ماست […]

به مناسبت زادروز جهان پهلوان تختی که به عنوان روز ملی کشتی در تقویم رسمی‌ثبت شده است، مراسم رونمایی از دیوار نگاره جهان پهلوان غلامرضا تختی در محله شوش تهران با حضور مسئولان فدراسیون کشتی و شهرداری تهران برگزار شد.

رییس فدراسیون کشتی در این مراسم، گفت: پدرم همیشه می‌گفت نانی که سر سفره ماست به برکت آقا تختی است چرا که او پدر من را سر کار گذاشت و پدرم همیشه دنباله رو تختی بود.

وی افزود: از سازمان زیباسازی تشکر می‌کنم. امیدوارم در این مسیر باشید و دعا کنید ما هم در این مسیر باشیم. کسانی که می‌خواهند کاندیدا شوند مدام می‌گویند این کار را می‌کنم یا فلان کار را می‌کنم، نیازی به دادن این وعده‌ها نیست، شما ارتباطت را با خدا درست کن باقی مسائل حل می‌شود.

دبیر افزود: یکی از قهرمانان نقد کرده بود چرا فدراسیون کشتی برای روز آقا تختی کاری نمی‌کند. اولا من و آن آقا کسی نیستیم برای تختی کاری کنیم. سال‌های گذشته دایره تنبک راه می‌انداختند و ۴ تا سبلریتی می‌آوردند تا خودشان را با نام تختی گنده کنند. امسال بالای ۵۰۰ شهر برای روز آقا تختی مسابقه گذاشتند، ما باید این کارها را بکنیم. هدف ما این است که جامعه کشتی بزرگ شود نه اینکه خودمان را بزرگ کنیم. 

واکنش قهرمان المپیک به موضوع خودکشی جهان پهلوان تختی/ ۱۰۰ درصد می گویم که...

وی افزود: آقا تختی هر وقت حالش بد بود به کربلا می‌رفت. این‌ها را باید بولد کنیم. یک قهرمانی که اسم نمی‌آورم اما باید آن دنیا جواب بدهد. این تفکر خرابی است که بحث خودکشی تختی را مطرح کردند. ۱۰۰ درصد می‌گویم او این کار را نکرد. کسانی که این حرف را می‌زنند یک درصد احتمال بدهند تختی این کار را نکرده پس آن دنیا جواب او را چگونه می‌دهند.

رییس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: هیچوقت نتوانستم به این جواب برسم که کشتی بزرگتر است یا تختی؟ خیلی‌ها به کشتی و ورزش می‌چسبند تا خودشان را گنده کنند اما من هنوز به این جواب نرسیدم که تختی بزرگتر است یا کشتی. هیچوقت از مراسم رونمایی و این کارها خوشم نمی‌آید اما برای این مراسم خیلی دوست داشتم حضور داشته باشم.

دبیر افزود: همه از کشتی خاطره دارند یا کشتی گرفته‌اند. ۸۲ درصد مدال‌های مملکت ما را کشتی آورده و بقیه رشته‌ها ۱۸ درصد مدال گرفته‌اند که البته این خوب نیست.

وی از مدیرعامل سازمان زیباسازی خواست، تصویر خوبی از آقا تختی در یک جای خوب شهر طراحی شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!