چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 73016 |
تاریخ انتشار : ۰۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳ |
77 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

عملکرد خوب بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات و استراتژی درستی که به کار گرفت باعث شد که بسیاری از کادر مدیریتی این تیم به شکل ویژه تقدیر کنند.  این باشگاه موفق شد بازیکنان بزرگی چون سادیو مانه و ماتایس دی‌لیخت را به خدمت بگیرند و از سوی دیگر نیز سود آنها از فروش […]

عملکرد خوب بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات و استراتژی درستی که به کار گرفت باعث شد که بسیاری از کادر مدیریتی این تیم به شکل ویژه تقدیر کنند. 

این باشگاه موفق شد بازیکنان بزرگی چون سادیو مانه و ماتایس دی‌لیخت را به خدمت بگیرند و از سوی دیگر نیز سود آنها از فروش بازیکنان بیش از ۱۰۰ میلیون یورو بود که در تاریخ این بایرن بی‌سابقه به حساب می‌آمد. آنها همچنین با وجود عدم موفقیت در صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان و حذف در مرحله یک چهارم نهایی برابر ویارئال، موفق شدند رکورد باورنکردنی ۱۰ قهرمانی پیاپی در بوندسلیگا را به نام خودشان به ثبت برسانند.

این موفقیت‌ها با نظارت و ریاست هاینر به دست آمد که حالا مشخص شده قصد دارد به صورت رسمی برای ادامه حضورش در راس این باشگاه تا سال ۲۰۲۵ در انتخاباتی که در مجمع سالانه این باشگاه در ماه اکتبر برگزار خواهد شد تلاش کند. هاینر در این باره گفت: «من بسیار خوش شانس خواهم بود اگر بتوانم سه سال دیگر نیز به عنوان رییس باشگاه به بایرن مونیخ خدمت کنم. من افتخار این را داشته‌ام که بخشی از این باشگاه با جامعه هواداری خاصی که دارد باشم و خوشحالم که قرار است در این انتخابات شرکت کنم. از زمانی که در کودکی هوادار این تیم بودم، قلبم برای بایرن می‌زد.»

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!