شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 73024 |
تاریخ انتشار : ۰۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴ |
100 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

ژوزه مورینیو که شاگردانش در هفته چهارم سری A ایتالیا با نتیجه ۳ بر صفر تیم مونتسا را از پیش رو برداشتند و با ۱۰ امتیاز صدرنشینی خود را تداوم بخشیدند، پس از این بازی درباره زننده دو گل تیمش در این دیدار گفت: فصل گذشته وقتی با یوونتوس در ورزشگاه المپیکو بازی داشتیم و […]

ژوزه مورینیو که شاگردانش در هفته چهارم سری A ایتالیا با نتیجه ۳ بر صفر تیم مونتسا را از پیش رو برداشتند و با ۱۰ امتیاز صدرنشینی خود را تداوم بخشیدند، پس از این بازی درباره زننده دو گل تیمش در این دیدار گفت: فصل گذشته وقتی با یوونتوس در ورزشگاه المپیکو بازی داشتیم و وقتی دیبالا تعویض شد، به او گفتم که «تو پسر واقعا خوبی هستی». در این بازی هم موقع تعویض کردن پائولو دوباره همان جمله را به او گفتم و با هم به این موضوع خندیدیم که اوضاع از آن زمان تا به حال چقدر تغییر کرده است.  

وی در ارزیابی بازی هم اظهار داشت: «روی هم رفته این بهترین بازی ما از حیث آرامشی که در بازی برای رسیدن به نتیجه‌ دلخواهمان داشتیم، بود، اما این بازی بیشتر از چیزی که به نظر می‌رسید، سخت بود. مونتزا در این دیدار مشکلاتی را برای ما در مقطع آغازین بازی به وجود آورد و مجبور شدیم آنها را سخت تحت‌فشار قرار دهیم. مونتزا تیم خیلی جالبی است و وقتی مصدومان‌شان بازگردند، تیم به مراتب بهتری خواهند شد.»

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال رُم در ادامه خاطرنشان کرد: «امشب شب دیبالا بود، اما تامی آبراهام هم در این بازی خیلی خوب بود. با این سبک بازی آبراهام و با وجود بازیکنانی همچون بلوتی، الدور شومرادوف ما بهتر خواهیم شد و آنها در خط حمله به ما کمک خواهند کرد. دیبالا در این بازی فوق‌العاده بود، او بازیکنی فوق‌العاده بااستعداد است و در کارهای دفاعی هم به ما کمک کرد.»

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!