جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7307 |
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶ |
104 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

سرهنگ پاسدار یونس زبیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به این رزمایش و برنامه‌های پیش بینی شده برای خدمت به مردم استان، اظهار داشت:رزمایش فاطمی گروه‌های جهادی از ۱۷ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مناطق مختلف استان برگزار می شود که یکی از رسالت‌های اصلی این گروه‌های جهادی خدمت […]

سرهنگ پاسدار یونس زبیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به این رزمایش و برنامه‌های پیش بینی شده برای خدمت به مردم استان، اظهار داشت:رزمایش فاطمی گروه‌های جهادی از ۱۷ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مناطق مختلف استان برگزار می شود که یکی از رسالت‌های اصلی این گروه‌های جهادی خدمت به مناطق محروم است.
وی افزود: گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف از جمله تعمیر منازل در مناطق محروم و تعمیر و تامین وسایل سرمایشی با توجه به فرا رسیدن فصل گرما در خوزستان با محوریت پایگاه‌ها، مساجد و حوزه‌های مقاومت بسیج، خدمت‌رسانی می‌کنند.
وی بیان کرد: همچنین تجمع یک روزه گروه‌های جهادی در زمینه جهاد تبیین نیز از دیگر برنامه‌های رزمایش فاطمی در استان است.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) استان خوزستان یادآور شد:اگرچه تعدادی از این گروه‌های جهادی حدود یک سال است که در شهرستان اندیکا پس از وقوع زلزله با محوریت قرارگاه شهید حسین‌پور در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند و روند خدمت‌رسانی تا پایان مشکلات مردم و توسعه این منطقه ادامه دارد.
وی تصریح کرد: در این منطقه نیروهای بسیج دانشجویی و لشکر عملیاتی بسیج در ۳۰ نقطه ، ۳۰ روستا در قالب ۳۰ شورای جهادی متشکل از ۲۸ شهرستان مستقر شده‌اند که این نشان از سازماندهی گسترده بسیج سازندگی برای رسیدگی به تمامی نقاط محروم شهرستان اندیکا است.
سرهنگ پاسدار زبیدی خاطر نشان کرد: قرارگاه جهادی شهید حسین‌پور در ماه های اخیر با سازماندهی گروه‌های جهادی مدیریت دقیقی در امر محرومیت‌زدایی داشته و این تا رفع کامل مشکلات در این منطقه مستقر خواهد بود.
وی اظهار داشت: اکنون علاوه بر استقرار این قرارگاه جهادی برنامه‌ریزی برای، راه اندازی یک قرارگاه جهادی ثابت در شهرستان اندیکا انجام شده تا بسیج طلاب در زمینه تبلیغات دینی در مساجد و سطح روستاها فعالیت های گسترده‌تری داشته باشند. 
مسئول بسیج سازندگی خوزستان همچنین از گردهمایی و مجمع جهادی کشور همزمان با سالروز فتح غرورآفرین خرمشهر در خردادماه سال جاری خبر داد و ابراز امیدواری کرد که خوزستان میزبان شایسته ای برای گروه‌های جهادی سطح کشور باشد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!