پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7311 |
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷ |
101 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا آریانپور عصر چهارشنبه در مراسم تقدیر از روسای دفاتر، مشاوران و معتمدان خود در چهار شهرستان مینودشت، گالیکش، کلاله ومراوه‌تپه و تعدادی از خبرنگاران منطقه شرق گلستان افزود: در مصوبات سفر رییس جمهور به گلستان مبلغ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای پروژه تعریض و ایمن سازی بزرگراه بهشتر – […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا آریانپور عصر چهارشنبه در مراسم تقدیر از روسای دفاتر، مشاوران و معتمدان خود در چهار شهرستان مینودشت، گالیکش، کلاله ومراوه‌تپه و تعدادی از خبرنگاران منطقه شرق گلستان افزود: در مصوبات سفر رییس جمهور به گلستان مبلغ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای پروژه تعریض و ایمن سازی بزرگراه بهشتر – مشهد در حوزه “مینودشت، گالیکش – پارک ملی گلستان” مصوب شد که هفته قبل ۱۸۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافت.
وی اضافه کرد: این مبلغ با بهبود شرایط آب و هوایی، صرف آسفالت بخشی‌هایی از این پروژه که زیرسازی آن پایان و آماده آسفالت است، خواهد شد ضمن اینکه در این سفر  دولت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هم برای تکمیل بیمارستان نیمه تمام گالیکش مصوب شد که در روزهای اخیر ۲۱۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافت.
آریانپور ادامه داد: تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل پروژه ملی سد نرماب چهل چای مینودشت از بزرگترین طرح‌های زیربنایی گلستان از دیگر مصوبات سفر رییس جمهور بود که با تخصیص آن علاوه بر جلوگیری از سیلاب‌های فصلی و تامین آب ۱۸ هزار هکتار اراضی زراعی، آب آشامیدنی ۵۰۰ هزار نفر از جمعیت مناطق شرقی و مرزی این استان شمالی تامین خواهد شد.
نماینده مردم شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه گفت: در سفر رییس جمهور و برخی اعضای دولت به گلستان مصوبات خوب دیگری برای برخی طرح‌های زیربنایی منطقه شرق استان از جمله “احداث جایگاه سوخت فرودگاه کلاله، اجرای طرح‌های هادی روستایی، تکمیل دهکده گیاهان دارویی و بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی” تصویب شد که با تخصیص آن عملیات اجرایی این پروژه‌ها پیگیری خواهد شد.
وی با اشاره به وجود ۴۰۰ روستا در چهار شهرستان حوزه انتخابیه خود، افزود: این حجم از روستاها که ۴۰ درصد روستاهای گلستان را تشکیل می‌دهند، بسیاری از آنها هنوز از امکانات خدماتی و رفاهی مناسب برخوردار نیستند که باید وحدت و انسجام بین اقوام و گروه‌های سیاسی منطقه و نیز تلاش مضاعف مدیران برای جبران عقب ماندگی‌ها تلاش کنیم.
آریانپور اضافه کرد: خدمت به مردم بالاترین ارزش است و همه موظف هستیم در راه خدمت به مردم و پیگیری مطالبات آنها تلاش کنیم ضمن اینکه مسوولان دفاتر، مشاوران و معتمدان به عنوان نیروی نظارتی می‌توانند در انعکاس مطالبات مردم و عملکرد مدیران به نماینده کمک نمایند.
فرماندار کلاله نیز دراین مراسم با قدرانی از تلاش‌ها و پیگیری‌های نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی، گفت: این شهرستان ظرفیت‌های بالقوه زیادی درحوزه‌های مختلف دارد که تنها در سایه وحدت، انسجام و همدلی همگانی (مردم و مدیران) می‌توان آنها را به فعل تبدیل و زمینه را برای توسعه و پیشرفت کلاله و استان فراهم کرد.
فرهاد شیبک افزود: خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنها و همچنین پیگیری و پاسخگویی به مطالبات آنها، وظیفه‌ای سنگین و مهم است که تنها با کار و تلاش جهادی و انقلابی می‌توان آنرا انجام داد.
چهار شهرستان مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه با مجموع ۳۵۰ هزار نفر جمعیت تنها یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!