پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7313 |
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷ |
160 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و شهدای بابلسر عصر چهارشنبه در هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت و در حضور حدود یکهزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم شهدای بابلسر با نتیجه یک بر صفر میزبان خود را شکست داد. در نیمه اول […]

به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و شهدای بابلسر عصر چهارشنبه در هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت و در حضور حدود یکهزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم شهدای بابلسر با نتیجه یک بر صفر میزبان خود را شکست داد.
در نیمه اول این دیدار، تیم فوتبال سپیدرود رشت به دلیل میزبانی و همچنین حمایت طرفدارانش برتر از حریف خود ظاهر شد و بیشتر کنترل بازی را دراختیار داشت اما هیچ یک از ۲ تیم در این نیمه موفق به گلزنی نشدند تا نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد.
در نیمه دوم نیز سپیدرودی ها بازی را هجومی آغاز کردند و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز بدست آوردند اما بازیکنان این تیم نتوانستند از این فرصتها سود ببرند تا اینکه در دقیقه ۹۰ اشکان گرم‌رودی بازیکن شهدای بابلسر که در دقیقه ۷۵ به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود، در محوطه جریمه سپیدرود صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق تنها گل این دیدار را به ثمر رساند تا بابلسری‌ها برنده بازی شوند.
قضاوت این دیدار را رضا براتی برعهده داشت و علی فراهانی و امین عمویی نیز به عنوان کمک داور در این بازی حضور یافتند و سعید کرمی نیز به عنوان داور چهارم در این مسابقه حضور داشت.
تیم فوتبال سپیدرود رشت در این بازی با ترکیب رضا مبلغ ناصری، پویا عزیزپور، کیوان یاراحمدی (دقیقه ۷۱ امیر قلم‌آرا)، رضا عاشوری، علی بیجاری (دقیقه ۷۷ مبین رضاپور)، مهیار نوری، حکیم حزباوی پور، آرین نصیری نژاد، میلاد نجفی (دقیقه ۶۳ محمدمهدی محمدپور)، سبحان سحرخیز (دقیقه ۶۳ سیدحسین حق شناس)، اویس کردجهان و با سرمربیگری ساسان صادقی مقابل شهدای بابلسر قرار گرفت.
همچنین تیم فوتبال شهدای بابلسر با ترکیب رضا مقصودی، سیداحمد مهدی زاده، سعید زارع مشک‌آبادی، سیداحمد شفیعی، حامد حسن‌زاده، احمد کیا (دقیقه ۶۵ عرفان رشیدی)، علی بزرگیان(دقیقه ۶۵ عارف اکبری)، امیرحسین رمضانی (دقیقه ۷۵ اشکان گرم‌رودی)، حمیدرضا بابایی، ابوالفضل آذرنوشان، محمدجواد لورایی و با سرمربیگری عباس محمدعلی پور رو در روی سپیدرود قرار گرفت.
تا پایان هفته بیست و دوم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، تیم سپیدرود رشت با کسب ۳۱  امتیاز در مکان  هفتم و تیم شهدای بابلسر نیز با کسب ۳۱ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر، در رتبه  هشتم جدول رده بندی قرار دارند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت در گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم کشور با تیم های چوکا تالش، بعثت کرمانشاه، شهدای رزکان البرز ، مناطق نفت‌خیز جنوب، شهدای بابلسر، شهرداری بم ، شهرداری ماهشهر، ایرانجوان بوشهر، پیام توس مشهد، علم و ادب تبریز، نیروی زمینی تهران، شهرداری بندرعباس و شهید اورکی اسلامشهر همگروه است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!