جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7317 |
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷ |
103 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد وحیدی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در شهرک صنعتی سلمانشهر شهرستان عباس آباد افزود: رعایت مسایل زیست محیطی اولویت نخست در ساخت پتروشیمی میانکاله است و اگر مشکل زیست محیطی نداشته باشد مخالفتی را با احداث این مجتمع نخواهد بود. وزیر کشور همچنین به فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد وحیدی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در شهرک صنعتی سلمانشهر شهرستان عباس آباد افزود: رعایت مسایل زیست محیطی اولویت نخست در ساخت پتروشیمی میانکاله است و اگر مشکل زیست محیطی نداشته باشد مخالفتی را با احداث این مجتمع نخواهد بود.

وزیر کشور همچنین به فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی سلمانشهر اشاره کرد و گفت: تولیدکنندگان کالای خوب و با کیفیت و طراحی مناسبی در این شهرک مشغول فعالیت هستند همچون واحدی که محصولات ضد انفجار با قیمت خیلی پایین تر از مشابه خارجی تولید می کند که کاربرد زیادی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی دارد و باید با حمایت دولت توسعه یابند.

وی بر لزوم توجه مسئولان نسبت به دغدغه های تولیدکنندگان تاکید کرد و اظهار داشت: در حال حاضر ورود کالای قاچاق خسارت جبران ناپذیری بر واحدهای تولید داخل کشور وارد می کند که باید با آن با جدیت برخورد شود.

وزیر کشور همچنین خواستار تعامل و هم افزایی بیشتر بانک ها برای تامین سرمایه گردش واحدهای تولیدی نیمه راکد شد و افزود: با فعال شدن واحدهای نیمه راکد تولیدی علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار شاهد افزایش تولید و توسعه منطقه و به تبع ان کشور خواهیم بود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!