پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7323 |
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷ |
237 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

عباس مرادیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در جلسات‌ آموزشی مباحث مربوط به عشق، شناخت همسر، ویژگی‌های فردی، نیازها و اهمیت ازدواج و زندگی توسط استادان مطرح و آموزش داده شد. وی اظهار داشت: این کارگاه های آموزشی توسط سازمان های مردم نهاد جوانان و برای گروه سنی ۱۸ تا ۳۵ […]

عباس مرادیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در جلسات‌ آموزشی مباحث مربوط به عشق، شناخت همسر، ویژگی‌های فردی، نیازها و اهمیت ازدواج و زندگی توسط استادان مطرح و آموزش داده شد.
وی اظهار داشت: این کارگاه های آموزشی توسط سازمان های مردم نهاد جوانان و برای گروه سنی ۱۸ تا ۳۵ سال بصورت حضوری و مجازی برگزار شد که این روند امسال نیز ادامه خواهد داشت.
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان اصفهان آموزش و توانمندسازی را مهمترین ماموریت حوزه جوانان دانست و تصریح کرد: با افزایش دانش عمومی انتخاب صحیح همسر انجام و از طلاق پیشگیری می شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر کارگاه های آموزشی، جلسه ها و نشست‌های فرهنگی و اجتماعی برای پیشگیری از معضلات و چالش‌های حوزه جوانان نیز برگزار شد که محوریت این برنامه‌ها بر عهده سازمان های مردم نهاد و مراکز مشاوره بوده است.
مرادیان تولید محتوا در حوزه فضای مجازی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی را از اقدامات صورت گرفته توسط سازمان های مردم نهاد اعلام کرد و گفت: تولید اینفوگرافی، فیلم های کوتاه و محتواهای چند رسانه ای در قالب طرح‌های فرهنگی، تربیتی و حمایتی انجام می شود.
وی همچنین به موضوع کارآفرینی و اشتغال جوانان اشاره کرد و گفت: علاوه بر برگزاری کارگاه های آموزشی از ۲۳ طرح کارآفرینی تشکل های مدنی جوانان با اعتباری افزون بر ۲ میلیارد ریال حمایت شد.
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان اصفهان خاطرنشان کرد: نوآوری، توجه به نیازهای جامعه و دانش بنیان بودن طرح‌ها برای حمایت مد نظر است.
استان اصفهان دارای بیش از ۲۵۰ سازمان مردم نهاد جوانان است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!